نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیگر نوجوان فیلم سینمایی مرد نقره ای جایزه ویژه شهید لندی را دریافت کرد.

نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟

به گزارش خبرنگاران، هم زمان با برگزاری مراسم اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، شامگاه 26 اذر ماه، نشان ویژه شهید علی لندی (نوجوان فداکار خوزستانی) و جایزه نقدی جشنواره، به امیرکیان عبدی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی مرد نقره ای محمد حسین لطیفی اهدا شد.

این بازیگر نوجوان که با لباس منقش به تصویر شهید لندی در مراسم اختتامیه جشنواره حضور یافته بود، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امیدوارم بتوانم ذره ای از مرام، دینداری، میهن دوستی، شرافت و مردانگی علی لندی ها، حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها و تمام دانش آموزانی را که برای برافراشته شدن پرچم زیبا و مقدسمان اهدا کردند، در خودم تقویت کنم و با بازی در فیلم های قهرمانانه، یاد آنها را زنده نگه دارم.

محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی مرد نقره ای هم درباره زمان اکران عمومی و سراسری این فیلم سینمایی به خبرنگاران گفت: کوشش می کنیم اکران عمومی مرد نقره ای در امسال شروع گردد تا نوجوانان و خانواده هایشان پس از دو سال رکود سینما ها و دور افتادن از فضای هنری، هرچه زودتر امکان تماشای این فیلم را پیدا نمایند.

وی اضافه نمود: مطمئنم که شور و حال خاصی با تماشا این فیلم که در پی تقویت احساس غرور ملی در بین نوجوانان است، در بین آنها ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 16317

به "نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید