پیشنهادهایی برای استفاده از آلاچیق

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آلاچیق ها افزودنی عالی برای هر باغی هستند. آنها می توانند در روزهای گرم آفتابی سایه و سرپناهی در زمانی که هوا چندان خوب نیست ایجاد کنند که در این کشور زیاد اتفاق می افتد!

پیشنهادهایی برای استفاده از آلاچیق

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آلاچیق می تواند به کانون یک باغ تبدیل شود و مکان مناسبی برای خانواده و دوستان است تا دور هم جمع شوند و ساعت های بی شماری را برای لذت بردن از فضای باز بگذرانند.

ساختن یک آلاچیق چوبی چندان سخت نیست. شکل و اندازه به شما بستگی دارد، آلاچیق ها می توانند مربع، مستطیل یا دایره باشند. شما می توانید از ابتدا شروع کنید یا یک کیت آلاچیق با قاب بلوط از Trade Oak Building Kits خریداری کنید.

اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که آلاچیق شما در کجای باغ شما قرار می گیرد و روی چه نوع پایه ای قرار می گیرد. ابتدا مطمئن شوید که سایت صاف، همسطح و مربع است. آلاچیق را می توان بر روی بتن، سنگ فرش، سنگ ریزه، عرشه یا چمن ساخت، این بستگی به ظاهری دارد که دنبال آن هستید و قصد دارید از آلاچیق خود برای چه کاری استفاده کنید. اگر در حال برنامه ریزی برای یک پایه محکم هستید، سیم ها یا لوله های زیرزمینی را بررسی کنید.

هنگام نصب یک آلاچیق چوبی، بهتر است پایه ها را روی زمین محکم کنید. می توانید این کار را با استفاده از براکت های L که به پایین پایه ها و پایه پیچ می شوند انجام دهید. دفن پست ها در زمین ایده خوبی نیست.

اگر قصد دارید یک آلاچیق چوبی وان آب گرم بسازید، بهتر است آن را روی عرشه قرار دهید. پایه ها باید با پیچ به عرشه چسبانده شوند یا اگر نمی خواهید سوراخ هایی در عرشه خود ایجاد کنید، می توانید آنها را در کاشت بتن وزن دار قرار دهید.

ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ساخت یک آلاچیق چوبی، خرید یک کیت است. Trade Oak طیف وسیعی از کیت‌های آلاچیق با قاب بلوط را در اشکال و اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد و مهندسی دقیقی برای ماندگاری در طول عمر دارد. آنها را می توان برای ایجاد سرپناه مسقف کرد یا می توان از آنها به عنوان چارچوب عالی برای رشد گیاهان استفاده کرد. هر طرحی که انتخاب کنید، یک مرکز جذاب برای باغ شما ایجاد می کند.

Trade Oak حتی یک تیم طراحی دارد و می تواند یک آلاچیق سفارشی که دقیقاً برای نیازهای شما طراحی شده است ایجاد کند.

6 راه برای لذت بردن از آلاچیق

غذاخوری در فضای باز

اگر دوست دارید با خانواده و دوستانتان در فضای باز غذا بخورید، یک آلاچیق شما را از آفتاب در تابستان و بدترین باران محافظت می کند.

آلاچیق وان آب گرم

اگر وان آب گرم دارید یا در حال برنامه ریزی هستید، چرا با قرار دادن آن در زیر آلاچیق، پناهگاهی اضافه نکنید. این می تواند یک ویژگی عالی در باغ شما باشد. می توانید با اضافه کردن طرفین به آلاچیق، حریم خصوصی بیشتری اضافه کنید.

منطقه بازی

Gazebo نباید فقط برای بزرگسالان باشد. آنها می توانند مکانی برای لذت بردن بچه ها نیز باشند. این یک راه عالی برای بیرون بردن بچه ها از خانه و هوای تازه است. میز و صندلی به اضافه اسباب بازی های مورد علاقه آنها را اضافه کنید تا ساعت ها سرگرم شوند.

محوطه باغبانی

اگر از باغبانی لذت می برید، آلاچیق می تواند مکانی عالی برای کاشت و گلکاری شما باشد. یک نیمکت و چند قفسه برای نگهداری گلدان ها و گیاهان خود اضافه کنید. آنها در هوای تازه آماده کاشت خواهند بود.

منطقه تناسب اندام

در مورد استفاده از آلاچیق خود برای یک منطقه تمرین هوازی، یا برای یوگا یا پیلاتس چطور؟ به جای تمرین در خانه، می توانید آن را در هوای تازه انجام دهید.

سرپناه ماشین

اگر می خواهید از خودروی خود محافظت بیشتری کنید اما درگاه خودرو ندارید. سپس یک آلاچیق این کار را انجام خواهد داد.

اگر این الهام بخش شما برای گرفتن یک آلاچیق است، سپس با Trade Oak تماس بگیرید، ما طیف گسترده ای را برای انتخاب داریم. ساخت آنها ساده است و برای نسل ها دوام خواهند داشت.

منبع: tradeoak.com
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3225

به "پیشنهادهایی برای استفاده از آلاچیق" امتیاز دهید

2 کاربر به "پیشنهادهایی برای استفاده از آلاچیق" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهایی برای استفاده از آلاچیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید