هتل 5 ستاره رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر در میدان تقسیم استانبول

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هتل 5 ستاره رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر در فاصله کمتر از 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو عثمان بی نیز چند قدم فاصله دارد و بدین جهت دسترسی آسانی به جاهای دیدنی استانبول دارد.

هتل 5 ستاره رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر در میدان تقسیم استانبول

این هتل لوکس با دسترسی راحت به جاذبه های دیدنی و مراکز تفریحی و تجاری و مرکز خرید مشهور جواهر جزو محبوب ترین هتل های شهر به شمار می رود. این هتل بی نظیر تا فرودگاه آتاتورک 29 کیلومتر فاصله دارد و به وسیله شاتل فرودگاهی به فرودگاه دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر

هتل رامادا پلازا استانبول دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی به روز جهانست، حتی برای سفرهای کاری نیز بسیار مناسب است و دارای پیشرفته ترین امکانات و سالن کنفرانس مجهزی است. همچنین در صورت سفر به همراه خانواده به عنوان محل اقامتی عالی محسوب می گردد، مطمئن باشید این هتل زیبا برایتان بهترین ها را در شهر استانبول رقم خواهد زد. از دیگر امکانات رفاهی ارائه شده در هتل Ramada Plaza By Wyndham City Center می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات لباسشویی و خشکشویی با هزینه اضافی، امکانات مناسب برای افراد کم توان جسمانی، میز راهنمای تور، کرایه اتومبیل، تبدیل ارز اشاره نمود.

در قسمت پذیرش این هتل بی نظیر بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند. هتل رامادا پلازا دارای 174 اتاق و 12 سوئیت است. پرسنل هتل با رفتار محبت آمیز و برخوردی خوش در حال ارائه خدمات هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را دارید، با انتخاب این هتل بی شک اقامتی بی نظیر در انتظار شماست.

توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها باید در محل معین شده سیگار بکشید. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. همچنین گفتنی است پرسنل این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و ترکی استانبولی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

این هتل مجلل دارای مرکز اسپا و تندرستی است که می توانید همراه با مربی خصوصی ورزش کنید. همچنین کلاس های یوگا در این هتل دایر هستند. حمام ترکی نیز جزو تفریحات مورد توجه گردشگران هتل رامادا پلازا به شمار می رود. در کنار همه اینها می توانید به اتاق ماساژ بروید و به آرامش برسید. مرکز بدنسازی در Ramada Plaza By Wyndham City Center با دستگاه های به روز جهان آماده ارائه خدمات است. استخر این هتل بر روی پشت بام قرار گرفته است و در کنار استخر نیز بار مخصوصی برای سرو انواع نوشیدنی های خوشمزه دایر است.

این استخر با چنین ارتفاعی مطمئنا برایتان لذت بخش خواهد بود. برای سرگرم کردن مهمانان امکانات این هتل زبانزد همگان است، همچنین بخشی نیز به عنوان سالن آرایشی و زیبایی فعالیت دارد که در این سالن خدماتی نظیر مانیکور و پدیکور ارائه می شوند. میهمانان در این هتل در طول اقامتشان می توانند از سونا و جکوزی و باشگاه ورزشی هتل نیز استفاده نمایند. سونا و اتاق بخار با دیوارهایی از جنس سنگ مرمر لحظاتی به یاد ماندنی برایتان خواهد بود.

اتاق های هتل

در این هتل مجهز انواع اتاق وجود دارد که عبارتند از سوئیت کینگ کورنر، اتاق دوبل یا توئین اکسکیوتیو، سوئیت کینگ جونیور، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق توئین سوپرییر، سوئیت کینگ پنت هاوس.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل رامادا پلازا بسیار جا دار و شیک بوده و همگی دارای امکانات رفاهی عالی هستند، مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، میز و جایگاه و مبل. اتاق های هتل رامادا پلازا استانبول شامل اینترنت وای فای رایگان است، همچنین در همه اتاق ها تلویزیون با شبکه های ماهواره وجود دارد. در تمامی اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، دمپایی، سشوار، حوله هستند.

گفتنی است که اتاق ها در این هتل به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. از امکانات دیگر اتاق ها می توان به سیستم گرمایش مرکزی و سیستم سرمایشی اشاره نمود. همچنین مینی بار، گاوصندوق، قهوه جوش، مایکروفر، کتری برقی، کاناپه تخت شو نیز در همه اتاق ها قرار داده شده است.

رستوران هتل

رستوران این هتل به نام رستوران Pancaldi به سبک عثمانی دایر است و انواع غذاهای ترکی و بین المللی در این رستوران سرو می گردد. همچنین روزانه صبحانه به صورت بوفه ای سرو می گردد.

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آتاتورک: 1.6 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلما باغچه: 3.1 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 4 کیلومتر

فاصله تا بازار عظیم استانبول: 6.7 کیلومتر

فاصله تا کاخ و موزه ایاصوفیه: 7.1 کیلومتر

فاصله تا مسجد سلطان احمد: 9 کیلومتر

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: گردشبان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12198

به "هتل 5 ستاره رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر در میدان تقسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر در میدان تقسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید