هند هم به میدان اسکار 2021 آمد، فرار گاو از کشتارگاه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هند با انتخاب فیلم جالیکاتو پا به رقابت اسکار 2021 گذاشت.

هند هم به میدان اسکار 2021 آمد، فرار گاو از کشتارگاه

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، فدراسیون فیلم هند فیلم لیجو جوزه پلیسری با عنوان جالیکاتو را به عنوان نماینده این کشور به آموزشگاه اسکار معرفی کرد.

این فیلم که به نمایندگی از هند در بخش بهترین فیلم بین المللی رقابت می نماید به زبان مالایالامی است و فیلمی محبوب جشنواره هاست که در تورنتو، لندن، بوسان و استکهلم در سال 2019 به نمایش درآمد و سال 2020 نیز در روتردام دیده شد. پلیسری برای ساخت این فیلم پیروز به کسب جایزه بهترین کارگردان در جشنواره بین المللی فیلم هند گوآ در سال 2019 شد.

داستان فیلم درباره گاوی است که از یک کشتارگاه در دهکده ای آرام می گریزد و وارد دهکده می گردد. این امر موجب می گردد تا مردم روستا با نگاه هایی متفاوت گرد هم بیایند تا بخواهند این حیوان را بگیرند.

فیلم های تحسین شده خاطرات آنگامالی و آر. ای. پی از دیگر فیلم های پلیسِری هستند. وی چندین فیلم ساخته است که چرولی، ضد مسیح و A از جمله آن ها هستند.

سال جاری 27 فیلم از زبان های مختلف هندی، مالایالامی و ماراتی برای اسکار انتخاب شده بودند که در نهایت فیلم جالیکاتو انتخاب شد. این فیلم که نامش را از منطقه ای در جنوب هند که رویداد اهلی کردن گاو ها در آن هنوز هر سال برگزار می گردد گرفته است، برمبنای داستان کوتاهی از هارش ساخته شده است.

هند از سال 1957 نماینده اش را هر سال به اسکار معرفی نموده و سه بار نامزدی اسکار را به دست آورده است که برای مادر هند در سال 1958، سلام بمبئی! در سال 1989 و لاگان در سال 2002 بوده است.

نود و سومین دوره اسکار 25 آوریل 2021 (بامداد 6 اردیبهشت 1400) برگزار می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8619

به "هند هم به میدان اسکار 2021 آمد، فرار گاو از کشتارگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند هم به میدان اسکار 2021 آمد، فرار گاو از کشتارگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید