ووشو قهرمانی دنیا، صبری، خورشیدی و عارفی مقام هم فینالیست شدند، 5 مدال طلا در انتظار شاگردان اوجاقی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی دنیا، سه نماینده دیگر ساندا ایران با رجحان در دیدار نیمه نهایی پیروز به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند.

ووشو قهرمانی دنیا، صبری، خورشیدی و عارفی مقام هم فینالیست شدند، 5 مدال طلا در انتظار شاگردان اوجاقی

به گزارش خبرنگاران، روز سوم از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی دنیا، امروز(سه شنبه) در شانگهای چین برگزار گردید و یوسف صبری، علی خورشیدی و میلاد عارفی مقام نیز مانند عرفان آهنگریان و محسن محمدسیفی با فزونی در دیدار نیمه نهایی فینالیست شدند تا شاگردان حسین اوجاقی کار بزرگ خود را با 5 نماینده در دیدار نهایی تکمیل نمایند.

در دیدار نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، یوسف صبری به مصاف محمد دیها از تونس رفت و در راند نخست با اختلاف 12 امتیاز حریف خود را شکست داد تا او نیز در یک قدمی کسب مدال طلا قرار بگیرد.

صبری برای حضور در دیدار نیمه نهایی حریفانی از پاکستان و فرانسه را شکست داده بود. نماینده کشورمان برای کسب نشان طلا، فردا(چهارشنبه) به مصاف سعد بوریکا از مراکش خواهد رفت.

علی خورشیدی نیز در دیدار نیمه نهایی وزن 80 کیلوگرم در دو راند متوالی عید جورجیس از لبنان را شکست داد تا او نیز جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کند.

نماینده کشورمان برای حضور در دیدار نیمه نهایی پیروز به شکست نمایندگانی از لهستان و لبنان شده بود و برای کسب نشان طلا، فردا به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

همچنین میلاد عارفی مقام در دیدار نیمه نهایی وزن 85 کیلوگرم، در دور راند متوالی از سد گئورگ سعده از لبنان گذشت تا پنجمین فینالیست ساندا ایران لقب بگیرد.

عارفی مقام برای حضور در دیدار نهایی پیروز به شکست حریفانی از رومانی و ترکیه شده بود و فردا(چهارشنبه) برای کسب نشان طلا به میدان خواهد رفت.

در رقابت های امروز، شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و مریم هاشمی در ساندا بانوان و محمد علی مجیری در تالو پیروز به کسب مدال طلا شده بودند و هانیه رجبی نیز در تالو به مدال نقره رسیده بود.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10

به "ووشو قهرمانی دنیا، صبری، خورشیدی و عارفی مقام هم فینالیست شدند، 5 مدال طلا در انتظار شاگردان اوجاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو قهرمانی دنیا، صبری، خورشیدی و عارفی مقام هم فینالیست شدند، 5 مدال طلا در انتظار شاگردان اوجاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید