(ویدئو) پرستویی: من را به ریاکاری متهم می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پرویز پرستویی بازیگر فیلم بی همه چیز در نشست رسانه ای این فیلم، درباره دلایل پذیرش نقش خود توضیحاتی ارائه داد.

(ویدئو) پرستویی: من را به ریاکاری متهم می نمایند

پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که با ایفای نقش امیر در فیلم بی همه چیز در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره چرایی قبول کردن این نقش اعلام کرد: کاری را که دوست نداشته باشم قبول نمی کنم، ضمن اینکه محسن را از سال ها پیش می شناسم. همچنین متن هم باعث شد ترغیب شوم که در آن حضور پیدا کنم. وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما شخصیت امیر قصه مقصر بود یا خیر، اظهار کرد: یک جا هایی مقصر است و بعضی جا ها مقصر نیست و همه این ها بستگی به شرایطی دارد که در آن زندگی نموده و یا به او تحمیل شده است.

پرستویی مطرح نمود: خاتمه بندی برای نقش امیر را خیلی دوست داشتم. یکی از چیز هایی که من را به این وا می دارد تا هر هفته از شهر بیرون بزنم، به این خاطر است به کسانی سر بزنم که شناسنامه ندارند و داد بزنم که این ها جزء هشتاد میلیون هستند. روزی که قصه را خواندم، احساس کردم زندگی من مثل امیر است، به چه کسی باید اعتماد کرد، چه باید کرد؟ چرا هر روز ناهنجاری و بی عدالتی می بینیم، چرا به جایی می رسیم که سکوت می کنیم، چقدر ضربه از دنیای مجازی خورده ایم.

او اضافه کرد: من گوشم را بستم و فکر کردم اگر تحت تاثیر قرار بگیرم باید بگذارم بروم، ولی من اهل رفتن نیستم. با گفتن این حرف ها بعضی فکر می نمایند ما ریاکاریم، ولی عیبی ندارد من این ریاکاری را دوست دارم. من، امیر و اتفاقات این فیلم را در جامعه خودمان می بینم. این بازیگر درباره پررنگ شدن انجام کار های خیر، اجتماعی شدن و کم رنگ شدن بخش بازیگری اش گفت: وظایف اجتماعی ما از زمانی آغاز شد که سیل آمد، زلزله آمد و... و مسئولان توجهی به آن نکردند و ما سعی کردیم به عنوان هنرمند هرکاری می توانیم انجام دهیم و این ها هیچ ربطی به کم کاری من در بازیگری ندارد و اصلا خوشحالم که کم کارم.

پرستویی در مورد علاقه به خاتمه بندی برای نقش امیر گفت: خیلی دوست داشتم، همواره و هرروز دلم می خواهد از این شهر بیرون بزنم و به افرادی برسم که نان شب ندارند، سرپناه ندارند تا در آن زندگی نمایند، بی عدالتی می بینند و... متاسفانه هرچه هم داد می زنیم به جایی نمی رسد. امیر قصه فیلم در شرایط امروز را می بینیم.

ویدئوی زیر از نشست خبری پرستویی را که کانال تلگرامی سینما دیلی منتشر نموده، مشاهده کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9837

به "(ویدئو) پرستویی: من را به ریاکاری متهم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) پرستویی: من را به ریاکاری متهم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید