ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها 3 گل دریافت کردیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکست تیم خود مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان نمود.

ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها 3 گل دریافت کردیم

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: هم این بازی و هم مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس 2 نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم ها را بسیار زشت و غیرقابل هضم بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. واقعا نمی دانم اینقدر خجالت آور است که نمی توانم از مردم هم عذرخواهی کنم.

او اضافه نمود:در تمامی نقاط زمین در نیمه دوم بد بودیم و گل خوردیم. در فکر من چنین بازی و نتیجه ای نمی گنجد. به هر حال به آلومینیوم تبریک می گویم. نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و می توانستند گل های بیشتری هم بزنند که شاید خدا به ما رحم کرد و سه گل خوردیم. می خواستیم بازی قبلی را جبران کنیم، ولی نشد. باید ببینیم ایراد تیم از کجاست تا بتوانیم در حد نام فولاد و خوزستان بازی کنیم.

او سپس در خصوص شرایط تیمش که در بعضی از دقایق بازی نظم تاکتیکی را از دست می دهد، عنوان نمود: به هر حال این تورنمنت ادامه دارد. جام حذفی نیست که بگوییم حذف شده ایم. باید بلند شویم و برگردیم به مسابقات. 5 روز دیگر بازی داریم. باید ریکاوری روحی و روانی کنیم و ببینیم ایراد کار کجاست. کالبد شکافی کنیم و به مسابقات برگردیم. اگر اینطور ادامه پیدا کنیم، کارمان در 4، 5 هفته اول خیلی سخت می گردد. می دانم مردم از نتیجه ناراحت هستند. من هم ناراحت هستم و امیدوارم نتیجه هفته آینده جبران گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15517

به "ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها 3 گل دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها 3 گل دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید