با یک آلاچیق چوبی شیک از زندگی در هوای آزاد لذت ببرید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که 15 بانک پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن را برعهده خواهند گرفت از پرداخت آن نهایتا تا هفته آینده اطلاع داد.

با یک آلاچیق چوبی شیک از زندگی در هوای آزاد لذت ببرید

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آلاچیق مجلل Deck Masters یک راه عالی برای محافظت از شما و خانواده تان در برابر باران و آفتاب و در عین حال لذت بردن از آزادی یک اتاق در فضای باز است. آلاچیق های ما به طور کامل با سرو ساخته شده اند و با زونا به انتخاب شما تکمیل شده اند. طراحی زیبا با تیرهای سدر اره شده ناهموار، به آلاچیق حیاط خلوت ظاهر روستایی جذابی می دهد که می تواند هر فضای بیرونی را متحول کند.

گازبوس های سفارشی در فضای باز برای شما ساخته شده است

Deck Masters به علت همکاری نزدیک با مشتریان خود برای ساختن فضای زندگی سفارشی در فضای باز بر اساس علایق و نیازهای شما شناخته شده است (تجارب مشتری ما را بخوانید تا ببینید مشتریان ما چه می گویند!).

چه در پی ساختن آلاچیق گریل، آلاچیق وان آب گرم، یا آلاچیق باغی برای هوای تازه باشید، یا یک آلاچیق سرپوشیده در آلاچیق / آلاچیق محصور بسازید تا فضای داخلی بیشتری داشته باشید، ما بسیار شادیم که شما را رویا زنده می گردد اگرچه آلاچیق ها معمولاً هشت ضلعی هستند، اما می توان آنها را در اشکال خلاقانه دیگری نیز ساخت. ما بعلاوه در ساخت عرشه های سفارشی و محفظه های ایوان سرپوشیده، بسته به آنچه شما در پی آن هستید، تخصص داریم.

چندین سبک نرده وجود دارد که می تواند لمس منحصر به فرد شما را بر روی سازه اعمال کند. برق نیز برای این اتاق موجود است. مجوزها، طرح ها و بازرسی ها همگی به وسیله Deck Masters تنظیم می شوند - فقط با ما تماس بگیرید و ما از همه چیز مراقبت می کنیم!

هزینه ساخت یک آلاچیق چقدر است؟

هزینه ساخت آلاچیق بسته به مقدار مورد نظر، مواد مورد استفاده و سفارشی سازی درخواستی فرق دارد. برای برآورد رایگان پروژه آلاچیق ایده آل خود با یکی از متخصصان ساختمان مفید ما تماس بگیرید و ما شاد خواهیم شد به هر سوالی که دارید پاسخ دهیم.

منبع: deck-masters.net
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5253

به "با یک آلاچیق چوبی شیک از زندگی در هوای آزاد لذت ببرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با یک آلاچیق چوبی شیک از زندگی در هوای آزاد لذت ببرید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک آلاچیق چوبی شیک از زندگی در هوای آزاد لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید