پروازهای ایران کانادا با قطر ایرویز

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پروازهای ایران کانادا با هواپیمایی قطر ایرویز برقرار است

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از عظیم ترین ایرلاین های دنیا است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا دارد. در حال حاضر هواپیمایی قطر برای انتقال مسافران از ایران به کانادا و بالعکس اقدام به برقراری پروازهای غیر مستقیم ایران کانادا کرده است. پروازهای ایران کانادا با هواپیمایی قطر ایرویز به بسیاری از شهرهای کانادا از جمله تورنتو (YYZ)، مونترال (YUL)، ونکوور (YVR)، وینیپگ (YWG) ساسکاتون (YXG) انجام می گردد.

پروازهای ایران کانادا با قطر ایرویز

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می د هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

مسافرینی که از ایران قصد سفر به کانادا را دارند، موظف به تکمیل فرم پرسشنامه و انجام مراحلی برای دریافت تاییدیه سفر از هواپیمایی قطرایرویز هستند.

همچنین مسافرانی که از اعضای خانواده های کانادایی هستند با شرایط زیر می توانند به کانادا سفر کنند:

  • دارندگان ویزای نوع D : مسافرانی که ویزای نوع D برای ورود به شهرهای وین، آمستردام، فرانکفورت، مونیخ، برلین، بارسلون، زوریخ، پاریس، بروکسل، کپنهاگ، مادرید و اسلو را دارند نیاز به تاییدیه قبل از پرواز نخواهند داشت.

دارندگان ویزای نوع D اروپا تنها اجازه ورود به کشور صادر کننده ویزا را دارند .

مثال: مسافری که ویزای نوع D از کشور آلمان دارد اجازه ورود به کشور فرانسه را ندارد.

  • دارندگان ویزای PG-01 : نیازی به تائیدیه سفر ندارند.
  • دارندگان ویزای V-1 (همسر کسانی که گرین کارت دارند)، والدین شهروندان بالغ کانادایی: نیازی به تائیدیه سفر ندارند، با این حال باید هنگام چک- این باید نسبت خود و مدت زمان سفر را اثبات کنند (برای مثال با ارسال بلیط بازگشت)، که این مدت باید بیشتر از 15 روز و کمتر از 6 ماه باشد.
  • دارندگان ویزای V-1 (همسر کسانی که گرین کارت دارند)، والدین شهروندان کودک کانادایی که با فرزند خود به کانادا سفر می کنند: این گروه باید برای تائیدیه سفر اقدام کنند. مسافران باید با توجه به بخشنامه هواپیمایی قطر ایرویز مدارک خود را تقدیم دفاتر هواپیمایی قطر ایرویز کنند.

نکته: طبق تعریف ایرلاین قطر و کنسولگری خواهر و برادر جز خانواده درجه یک محسوب نمی شوند. (پدر، مادر، همسر)

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به استانبول و از استانبول به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4900

به "پروازهای ایران کانادا با قطر ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ایران کانادا با قطر ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید