پلمب 147 واحد صنفی متخلف در شمال خوزستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، 193 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پرتکل های بهداشتی و همچنین فعالیت غیرمجاز در شهرستان های دزفول، شوش و گتوند پلمب شدند.

پلمب 147 واحد صنفی متخلف در شمال خوزستان

به گزارش ایرنا؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول روز یکشنبه به رسانه های دزفول گفت: بازرسان، 147 واحد صنفی متخلف را بدلیل بی توجهی به سلامت مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این ایام بحرانی پلمب کردند.

رضا پورآئین افزود: بازرسان مرکز بهداشت دزفول در پی مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی تمام اصناف غیرضروری و بازار های این شهرستان فعال شده اند.

وی ادامه داد: 528 بازدید مشترک از 23 تا 26 اردیبهشت ماه از واحد های صنفی اجرا شده که این بازرسی های منجر به صدور 126 اخطاریه و پلمب 147 واحد صنفی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 32 واحد صنفی متخلف که توصیه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را نادیده گرفته بودند، پلمپ شدند.

محمدبهمن افزود: همچنین بیش از یکهزار واحد صنفی شهرستان شوش از ابتدای طرح دوم مبارزه با ویروس کرونا و تعطیلی کسبه و بازاریان اخطاریه دریافت کرده اند.

وی بازگشایی واحد های صنفی را تا اعلام رسمی ستاد پیشگیری از کرونا ممنوع اعلام و بیان کرد: تداوم قرنطینه و بسته شدن بازار و کسبه موجب شده تا صاحبان این واحد ها به دلیل مسائل مالی در ساعت هایی از روز برخلاف قانون اقدام به بازگشایی واحد صنفی کنند که این کار تخلف بوده و منجر به پلمب واحد صنفی می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گتوند نیز از پلمب 14 واحد صنفی غیرضروری در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با حضور گشت های مشترک بازرسی اصناف متشکل از صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

صادق راشدی صفت با اشاره به صدور تذکر برای 14 واحد صنفی متخلف گتوند افزود: تعمیرگاه خودرو، صنایع چوب، بستنی فروشی، فروشگاه محصولات کشاورزی و آهن آلات، تعویض روغن و سرویس خودرو، تعمیرگاه موتورسیکلت و فروشگاه موبایل و لوازم جانبی از جمله واحد های صنفی غیرضروری بودند که با وجود اعلام تعطیلی برای پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا فعالیت کرده اند.

به گزارش ایرنا، ادارات، بانک ها و اصناف غیر ضروری شهرستان های گتوند، دزفول، اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شوشتر، رامهرمز، شوش، مسجدسلیمان، هفتکل، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، آبادان و خرمشهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی استاندار خوزستان تا 29 اردیبهشت ماه تعطیل شده اند.

بانک ها در این شهرستان ها تعطیل هستند، اما با تشخیص شورای هماهنگی بانک های استان، شعب منتخبی که از سوی این شورا معرفی می شود به صورت کشیک دایر خواهند بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکهزار و 806 نفر در 24 ساعت گذشته به آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در کشور اضافه شده است.

تعداد مجموع بیماران تا ظهر امروز در کشور به 120 هزار و 198 نفر رسیده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4651

به "پلمب 147 واحد صنفی متخلف در شمال خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 147 واحد صنفی متخلف در شمال خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید