پوکمون اسکارلت و وایولت سه روزه 10 میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی ثبت کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کمپانی نینتندو به تازگی اعلام نموده که بازی Pokemon Scarlet and Pokemon Violet در سه روز اول عرضه خود به بیش از 10 میلیون نسخه فروش دست پیدا نموده است. این آمار شامل نسخه های فیزیکی و دیجیتالی بازی می گردد.

پوکمون اسکارلت و وایولت سه روزه 10 میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی ثبت کرد

این بازی که در 18 نوامبر (27 آبان) برای نینتندو سوییچ منتشر شده شامل Pokemon Scarlet و Pokemon Violet می گردد که تازهترین بازی های اصلی سری محبوب پوکمون هستند که در واقع سه سال پس از بازی های Pokemon Sword و Pokemon Shield عرضه شده اند. در این نسخه ها که به طور یکسان از تازه واردان و هواداران قدیمی این سری استقبال می نمایند، بازیکنان برای اولین بار در این مجموعه، یک ماجراجویی منحصربه فرد را در دنیای باز تجربه خواهند کرد.

بازیکنان در این نسخه ها با رویکرد متفاوتی بازی خواهند کرد و آزادانه به کاوش می پردازند و چندین مسیر داستانی اصلی را به هر ترتیبی که دوست دارند، انجام خواهند داد. Pokemon Scarlet و Pokemon Violet بعلاوه حالت های چندنفره گسترده تری را ارائه می نمایند که به چهار بازیکن اجازه می دهد تا با هم در سراسر دنیا سفر نمایند. در واقع علاوه بر موارد اصلی سری، مانند تجارت و مبارزه با پوکمون، بازیکنان می توانند مکان های مختلف را همراه با بازیکنان دیگر کشف نمایند. بازی در حالت چند نفره به صورت لوکال و آنلاین قابل تجربه است.

طبق آمار، بیش از 4 میلیون نسخه از فروش کلی Pokemon Scarlet and Violet در طول سه روز ذکر شده، در کشور ژاپن بوده است. این بازی با فروش 10 میلیونی خود، به برترین بازی سری پوکمون، برترین بازی کنسول نینتندو سوییچ و برترین بازی کمپانی نینتندو از نظر فروش در هفته اول تبدیل شده است. از طرفی این بازی بعلاوه پیروز شده تا به پرفروش ترین بازی انحصاری کنسول ها در تاریخ از نظر فروش در هفته اول عرضه تبدیل گردد که در نوع خود بی سابقه است. البته لازم به ذکر است که بازی حتی قبل از عرضه پیروز شده بود تا رکورد پیش فروش بازی های سری پوکمون را بزند.

بازی Pokemon Scarlet and Violet هم اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی اگرچه به علت فرمول و ساختار دنیا باز تازه خود به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است اما شرایط فنی آن چندان مطلوب نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 22946

به "پوکمون اسکارلت و وایولت سه روزه 10 میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکمون اسکارلت و وایولت سه روزه 10 میلیون نسخه فروخت و رکورد جدیدی ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید