پژمانفر: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس پنهان کاری نموده است ، قطعا عاملان قرارداد را شناسایی می کنیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره نقش وزارت ورزش و جوانان در قرارداد ویلموتس توضیحاتی را بیان نمود.

پژمانفر: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس پنهان کاری نموده است ، قطعا عاملان قرارداد را شناسایی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم روشن بودن پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این کار، آن را کتمان نموده است.

او گفت: فدراسیون های مختلف وزارت ورزش و جوانان 60 درصد مبلغ بودجه وزارت را می گیرند. 500 میلیارد تومان در تمامی فدراسیون ها هزینه می گردد و تنها 2 میلیارد تومان برای نظارت در نظر گرفته می گردد و به همین دلیل نتیجه ای بهتر از شرایط امروز نمی توانیم متصور باشیم.

پژمانفر توضیح داد: باید دید چه کسانی این مربی را به فدراسیون فوتبال معرفی نموده اند. ویلموتس یک مربی درجه 2 - 3 است. مبلغ این قرارداد برای تمامی کارشناسان غیر قابل باور است.

او گفت: سازمان بازرسی و دستگاه های قضایی و امنیتی باید به این پرونده ورود نمایند. طرز کار وزارت ورزش عجیب است. چه کسی به غیر از وزارت ورزش باید جوابگو باشد؟ قطعا عاملان قرارداد ویلموتس را شناسایی می کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده در راستا محکومیت ما پیش می رود و ممکن است جریمه های عظیم تری در انتظار ما باشد. سوء نیت در انعقاد این قرارداد وجود داشته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6687

به "پژمانفر: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس پنهان کاری نموده است ، قطعا عاملان قرارداد را شناسایی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمانفر: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس پنهان کاری نموده است ، قطعا عاملان قرارداد را شناسایی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید