پیغام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بعضی سایت ها و رسانه ها داخلی مدعی شدند که پریچهر قنبری به ماجرای طلاق اش از شهاب حسینی واکنش نشان داده است. اما این در حالی است که او اشاره مشخصی به هیچ یک از این ماجرا ها نکرده است.

پیغام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

خبرنگاران | گرچه چند سالی است که شایعه ازدواج مجدد شهاب حسینی میان بعضی رسانه ها مطرح می گردد، اما این ادعا پس از حضور شهاب حسینی در اکران خصوصی فیلم شین با همراهی یک زن غیر بازیگر، جدی تر از گذشته طرح شده است.

به گزارش خبرنگاران ، گروهی از سایت های و رسانه های داخلی مدعی اند که طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری جدی است و اکنون شهای حسینی با ساناز ارجمند، عکاس ازدواج نموده است. اما نه شهاب حسینی و نه اطرافیان او این موضوع را تایید تا تکذیب نکردند.

در این میان تنها پریچهر قنبری تمام عکس های مشترک شان را پاک کرد، تا به این رسانه ها در خصوص طلاق شان به شکل تلویحی چراغ سبز بدهد. اما با این وجود همچنان نمی توان شایعه ازدواج شهاب حسینی را تایید کرد.

حالا هم پریچهر قنبری تصویری تزئینی از یک زن تنها در برابر پنجره اتاق اش با یک یادداشت معنادار در اینستاگرام اش منتشر نموده است. او در حاشیه این تصویر تزئینی نوشته است: و قسم به نور، وقتی از زخم هایت وارد می گردد تا غم در آغوشت نگیرد.

پس از انتشار این تصویر و یادداشت، بعضی سایت ها و رسانه ها داخلی مدعی شدند که پریچهر قنبری به ماجرای طلاق اش از شهاب حسینی واکنش نشان داده است. اما این در حالی است که او اشاره مشخصی به هیچ یک از این ماجرا ها ننموده است.

منبع: فرادید
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 21482

به "پیغام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید