پیشنهاد تمدید گرانقیمت قرارداد پاریس به امباپه برای برطرف خطر رئال مادرید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، باشگاه پاریسن ژرمن میخواهد پیشنهاد تمدید قرارداد گرانقیمتی را به کیلیان امباپه ارائه دهد تا خطر انتقال این بازیکن به رئال مادرید در پنجره جابجایی تابستان آینده را از بین ببرد.

پیشنهاد تمدید گرانقیمت قرارداد پاریس به امباپه برای برطرف خطر رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیرعامل تیم فوتبال موناکو موناکو چند روز قبل مدعی شد که کیلیان امباپه یک روز به رئال مادرید خواهد پیوست و در انتظار این انتقال است. همین موضوع مدیران پی اس جی را نگران نموده و آن ها قصد دارند پیشنهاد تمدید قرارداد گرانقیمتی را به ستاره جوان تیم ملی فرانسه پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی این بازیکن در تابستان 2022 به خاتمه می رسد و مدیران باشگاه فرانسوی امیدوار هستند که این مدت را تمدید نمایند.

روزنامه فرانسوی لو پاریسین مدعی شده که سایه رئال مادرید انگیزه کوشش پاریسن ژرمن برای تمدید قرارداد خود با امباپه است. برنامه آن ها این است که پیشنهادی به این بازیکن ارائه نمایند که رد کردنش برای او سخت باشد و هم اندازه با نیمار فصلی 40 میلیون یورو دستمزد بگیرد. این نشریه فرانسوی همچنین مدعی شده که رئال مادرید آماده است تا پیشنهاد 300 میلیون یورویی برای خرید امباپه در تابستان 2020 و دو سال پیش از خاتمه مهلت قراردادش با پارییسن ژرمن ارائه کند و همین دلیل نگرانی مدیران پی اس جی شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 352

به "پیشنهاد تمدید گرانقیمت قرارداد پاریس به امباپه برای برطرف خطر رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تمدید گرانقیمت قرارداد پاریس به امباپه برای برطرف خطر رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید