چه تعداد از شهروندان آسیب پذیر تهرانی واکسینه شده اند؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از واکسیناسیون بیش از 40 هزار نفر از شهروندان آسیب پذیر، معتادان متجاهر، اتباع، بچه ها کار و زباله گردهای مرکز اطلاع داد.

چه تعداد از شهروندان آسیب پذیر تهرانی واکسینه شده اند؟

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدامین توکلی زاده امروز در برنامه ای تلویزیونی درباره فعالیت های شهرداری در فرایند اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهر تهران اظهارداشت: در 2 سال گذشته، کرونا مهم ترین مسئله کشور بود اما در چند ماه گذشته اقدامات بسیار مهمی را از سمت دولت و مردم شاهد بودیم.

وی گفت: به خاطر داریم که در این 2 سال، کشور به خاطر محدودیت های گسترده و تعطیلی های طولانی ضربه های بسیاری را متحمل شد و به خاطر همین مسئله اولویت شهرداری تهران در کنار دولت، مدیریت کرونا با موضوع واکسیناسیون عمومی جهت امن شدن تهران و کشور بود.

توکلی زاده اضافه نمود: به خاطر داریم که در گذشته مردم برای دریافت واکسن به مرزهای ارمنستان رفته و پشت صف های طولانی دریافت واکسن شرایط سختی را تجربه کردند اما در حال حاضر شرایط به گونه ای رقم خورده است که ما از مردم خواهش می کنیم که برای دریافت واکسن در محل زندگی خود اقدام نمایند اما هنوز تعدادی از شهفرایندان در برابر این مسئله مقاومت می نمایند.

معاون شهردار تهران درباره نوع همکاری با دولت در فرایند واکسیناسیون عمومی در مرکز اظهارداشت: بعد از کار بزرگی که دولت صورت داد و واکسن مورد احتیاج را در کمترین زمان ممکن فراهم کرد، شهرداری تهران هم خود را موظف دید تا در این فرایند برای آسان سازی و شتاب گیری فرایند واکسیناسیون اقدام کند.

وی گفت: تمام امکانات شهرداری تهران از جمله فرهنگسرا، مجموعه های ورزشی و سوله ها برای واکسیناسیون عمومی شهفرایندان به خط شده اند تا جامعه دوباره به حالت طبیعی قبل از کرونا برگردد و شعار شهرداری مبنی بر تهران دوباره جان می گیرد معنا یابد.

توکلی زاده اضافه نمود: برای این مسئله لازم بود که منطقه ها حاشیه ای تهران که محل اسکان معتادان متجاهر، بچه ها کار و افرادی که هویت شناسنامه ای ندارند و احتمال اینکه در فرایند رسمی واکسیناسیون از این مسئله جا بمانند را مدیریت کنیم تا واکسن خود را دریافت نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از فعال شدن اتوبوس های زندگی به منظور واکسیناسیون عمومی سیار نیز اطلاع داد و گفت: این اتوبوس ها را به نقاط محروم و آسیب پذیر تهران فرستادیم تا هر چه زودتر تهران به سمت واکسیناسیون حداکثری و کم شدن آمار فوت شدگان حرکت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15711

به "چه تعداد از شهروندان آسیب پذیر تهرانی واکسینه شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تعداد از شهروندان آسیب پذیر تهرانی واکسینه شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید