چگونه برای سازماندهی زندگی کاری خود از یک تقویم بهره ببرید؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک تقویم رومیزی می تواند به شما یاری کند تا روز خود را سازماندهی کنید و برنامه خود را پیگیری کنید. به خصوص زمانی که ما به مدل های سنتی تر کار برمی گردیم، این تنظیم ممکن است برای سیستم های ما یک شوک باشد. اگر در پی راه هایی برای متمرکز ماندن و بهره وری هستید، می توانید پی ببرید که مشتریان شما نیز همینطور هستند. به همین علت، چه هدایای تبلیغاتی بهتر از یک تقویم مارک دار فکر می کنید؟

چگونه برای سازماندهی زندگی کاری خود از یک تقویم بهره ببرید؟

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

چرا برای سازماندهی زندگی کاری خود باید از تقویم بهره ببرید؟

تقویم ها یک وسیله مهم برای پیگیری کارها، قرارهای دیدار و غیره هستند. آن ها به شما یاری می نمایند تا برنامه کاری خود را تجسم کنید و مناسبت ها و اتفاقات مهم مانند تعطیلات و را به شما نشان دهند تا به خوبی بتوانید برنامه ریزی کنید.

بخصوص افرادی که مشغله بالایی دارند و باید برنامه های خود را پیگیری نمایند، احتیاج به یادداشت کردن روز و ساعت برنامه های خود دارند تا فراموش ننمایند. یک تقویم به آن ها یاری می نماید در فضای آن به راحتی یادداشت نموده و با یک نگاه اجمالی، برنامه های خود را به یاد بیاورند.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

نکات مهم برای سازماندهی زندگی کاری با تقویم کدام است؟

در اینجا چهار نکته مهم وجود دارد که می توانید با گیرندگان تقویم تبلیغاتی خود در خصوص استفاده از آن برای سازماندهی در محل کار به اشتراک بگذارید:

از تکنیک های مدیریت تقویم بهره ببرید

فرآیند مدیریت تقویم را با انتخاب سبکی که مناسب احتیاجهای آن است، آغاز کنید. تقویم دیواری و یادداشت برای دید بهتر هستند. زیرا ابعاد آن ها برای پیغام بازاریابی شما مناسب است.

هم در خانه و هم در محیط کارتان مفید است، زیرا می توانید بدون احتیاج به نگاه کردن به تلفن یا رایانه خود، تاریخ را در یک نگاه آنالیز کنید. خودتان را بشناسید و زمان تمرکز، دوره های استراحت و زمان خانواده را در تقویم خود محدود کنید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

از بخش یادداشت ها بهره ببرید

بسته به طرح بندی تقویم تبلیغاتی که انتخاب می کنید، جایی در صفحه فضایی برای یادداشت اطلاعات اضافی و یادآوری ها وجود دارد.

با نگه داشتن تمام داده های خود در یک مکان، پیگیری قرار دیدار ها و سایر تعهدات را برای شما و دیگران آسان می نماید.

وظایف و پروژه های کد رنگ

برای بهره وری در طول روز کاری خود، یک سیستم ساده طراحی کنید که از کدگذاری رنگی به عنوان نشانه های بصری در خصوص وظایف و پروژه هایی که در راهند استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

تقویم خود را زودتر از موعد سازماندهی کنید

حتی شگفت انگیزترین تقویم های سفارشی نیز برای انسان قابل مقایسه نیستند. برای اینکه بیشترین بهره را از هدیه تقویم خود ببرید، در ابتدای هر ماه زمان کمی را برای معین اهداف خود، در ابتدای هر هفته برای ترسیم پیشرفت خود و در ابتدای هر روز برای حفظ خود در جهت اختصاص دهید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17835

به "چگونه برای سازماندهی زندگی کاری خود از یک تقویم بهره ببرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای سازماندهی زندگی کاری خود از یک تقویم بهره ببرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید