چگونه یک آلاچیق را در حیاط خلوت بسازیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آلاچیق ها اغلب به علت زیبایی شناسی سنتی و زیبایی منحصربه فردشان رمانتیک می شوند، بنابراین داشتن یک آلاچیق در حیاط شما می تواند مانند یک رویا به نظر برسد! به علاوه، تبدیل آن رویا به واقعیت ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

چگونه یک آلاچیق را در حیاط خلوت بسازیم

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ساختن آلاچیق با دانش اولیه نجاری و یک یا دو آخر هفته رایگان می تواند ساده باشد. و وقتی همه چیز برای شما برنامه ریزی شده باشد، پروژه حتی ساده تر می گردد. برای آغاز، ما بعضی از طرح های آلاچیق مورد علاقه خود را در زیر گردآوری نموده ایم که انواع ساختارها و مواد سبک مختلف را پوشش می دهد. و برترین بخش این است که همه آنها رایگان هستند! بنابراین، چگونه یک آلاچیق خانگی درست می کنید؟ برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید.

آلاچیق می تواند افزودنی فوق العاده برای هر خانه ای باشد و هم سبک و هم عملکرد را به فضای بیرونی شما اضافه کند. این می تواند یک مکان خصوصی برای استراحت در مبلمان پاسیو شما یا یک منطقه معین برای تفریح در فضای باز فراهم کند. این سازه در روزهای گرم و آفتابی سایه و مکانی برای خارج شدن از باران در هنگام طوفان های گذرا ارائه می دهد. آلاچیق بعلاوه می تواند زیبایی حیاط خلوت شما را بهبود بخشد، یک نقطه کانونی ایجاد کند و طرح چمن شما را به هم گره بزند. در بعضی موارد، یک آلاچیق حتی می تواند ارزش ملک شما را افزایش دهد.

افرادی که در آلاچیق کنار استخر با کباب پز نشسته اند

چگونه گام به گام یک آلاچیق درست می کنید؟ برای آغاز این پنج آموزش رایگان را آنالیز کنید.

آلاچیق چوبی مربع

اگر فضای زیادی در حیاط خود ندارید، این طرح آلاچیق رایگان ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دستورالعمل های How To Specialist لیست دقیقی از مواد و ابزارها را به همراه نمودارهای جامع و نکات مفید ارائه می نماید.

آلاچیق گریل

مهمانی های حیاط خلوت خود را با «grillzebo» Family Handyman به سطح بالاتری ببرید. طرح رایگان برای نهایت فضای تفریح در فضای باز همه چیزهایی را که برای آغاز ساختن احتیاج دارید، از جمله راهنمای گام به گام همراه با عکس، فراهم می نماید. به زودی، شما برای مهمانی آماده خواهید شد! تنها چیزی که کم است چراغ های پاسیو است.

آلاچیق روباز

اگرچه این آلاچیق روباز از The Classic Archives ممکن است کوچک باشد، اما طراحی زرق و برق دار آن آن را به افزودنی تاثیرگذار برای هر ملک تبدیل می نماید. نمودارهای دقیق، دستورالعمل ها و تصاویر همگی با طرح رایگان همراه هستند.

آلاچیق هشت ضلعی

BuildEazy یک راهنمای فوق العاده جامع برای ساختن یک آلاچیق هشت وجهی ارائه می دهد. طرح های آلاچیق هشت ضلعی به بخش های کوچک تر و با مقدار گیری های متریک و ایالات متحده تقسیم می شوند.

آلاچیق غربال شده

بدون هیچ گونه آفت مزاحم با آلاچیق غربال شده از فضای بیرونی عالی لذت ببرید. راهنمای رایگان My Outdoor Plans دستورالعمل هایی را برای ساخت سازه، سقف و حتی صفحه نمایش ارائه می دهد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: 21oak.com
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3919

به "چگونه یک آلاچیق را در حیاط خلوت بسازیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "چگونه یک آلاچیق را در حیاط خلوت بسازیم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک آلاچیق را در حیاط خلوت بسازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید