چگونگی نصب آینه های دکوراتیو در منزل و محل صحیح نصب آن ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در این مقاله با آینه ­های دکوراتیو آشنا می­ شویم. اینکه آینه دکوراتیو چیست؟ چه مزایایی دارد؟ با چه معیاری انتخاب می گردد؟ و مهم ­تر اینکه بهترین مکان برای نصب آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کجاست؟ خواندن این مقاله از ویکی ساختمون به شما یاری می­ کند تا با نحوه نصب آینه ­های دکوراتیو بیشتر آشنا شوید.

چگونگی نصب آینه های دکوراتیو در منزل و محل صحیح نصب آن ها

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ثبت سفارش آنلاین انواع خدمات آینه کاری از کلاسیک تا دکوراتیو

اگر می ­خواهید خانه ­تان مثل ماه و خورشید ­­بدرخشد، به فضای کوچک آپارتمان تان عمق و وسعت ببخشید، دکوراسیون شاد و پرنشاطی را خلق کنید و یا خانه ­تان جذاب و دیدنی به نظر برسد، مطمئن باشید با نصب آینه­ های دکوراتیو به هدف دلخواهتان خواهید رسید. پیشنهاد می ­کنیم این مقاله را از دست ندهید.

آینه دکوراتیو چیست؟

آینه ­هایی که جنبه­ زیبایی و تزیینی دارند تحت عنوان آینه­ های دکوراتیو شناخته می ­شوند. آینه­ های دکوراتیو به عنوان وسیله ­ای که نور را منعکس می­ نمایند، عنصری مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می ­شوند. این آینه­ ها با مدل­ ها و طرح ­های گوناگون و در ابعاد و رنگ­ های متفاوت ساخته می­ شوند.

چرا آینه ­های دکوراتیو محبوبند؟

  • آینه­ های دکوراتیو تصاویر را تکرار می­ نمایند و به فضا عمق می­ بخشند.
  • با بازتاب هایمکرر نور محیط را روشن و روشن­ تر می­ نمایند.
  • زیبایی خیره ­نماینده­ ای را به محیط القا می­ نمایند.
  • به محیط شادی و نشاط می بخشند و احساسی دل انگیز خلق می نمایند.
  • این آینه­ ها علاوه بر نقش تزیین و زیبایی استفاده کاربردی نیز دارند؛ مثلاً برای پنهان کردن ترک دیوارها بسیار مناسب هستند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون با آینه کاری مدرن در بخش های مختلف خانه

آینه ­های دکوراتیو را کجا نصب کنیم؟

آینه­ های دکوراتیو می ­توانند ه­مه فضای ساختمان را با زیبایی و انرژی سرشار خود درگیر نمایند. آن­ ها در پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی و سقف­ ها به زیبایی خودنمایی می­ نمایند. این آینه­ های لوکس به عنوان کف­پوش ساختمان هم استفاده می ­شوند و محیطی جذاب و باورنکردنی ایجاد می­ نمایند. نصب آینه­ های دکوراتیو به ذوق و زیرکی خاصی نیازمند است. آینه­ های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی باید طوری نصب شوند که تکرار بیشتری از نور و تصویر به وجود آورند تا بازتاب نور حداکثر گردد و محیط عظیم ­تر و زیباتر به نظر برسد.

نصب آینه های دکوراتیو : کجا آره؟ کجا نه؟

  • در خانه­ هایتان گل و گلدان دارید؟ پس معطل چی هستید؟ آینه ­تان را همان جا نصب کنید. نصب آینه های دکوراتیو فانتزی کنار گلدان ­ها حس دل­نشین و شاعرانه­ ای به محیط می­ بخشند و زیبایی گل­ ها را چند برابر می­ نمایند.
  • اگر می ­خواهید حس خوبی در بالا و پایین رفتن پله­ ها ایجاد کنید، نصب آینه­ های دکوراتیو راه چاره خوبی ست. آینه ­ها را در راه ­پله­ ها نصب کنید.
  • اگر می­ خواهید نور اتاق خوابتان را چند برابر کنید، آینه­ های دکوراتیو را روبه ­روی پنجره­ اتاقتان نصب کنید.
  • می­ خواهید آپارتمان نقلی خود را عظیم نشان دهید؟ دیوار روبه­ روی آشپزخانه یا راهرو را با آینه دکوراتیو بپوشانید.
  • می­ خواهید خانه ­تان را مرتفع ­تر نشان دهید؟ سقف را نیز با این آینه ها بپوشانید.
  • می­ خواهید هنگام سرو غذا حس خوب و پرنشاطی داشته ­باشید؟ نصب آینه­ های دکوراتیو در سالن ناهارخوری اشتهایتان را باز و احساس تان را به سمت نشاط و شادابی هدایت می­ کند.
  • می ­خواهید هنگام رفتن به بیرون ظاهرتان را چک کنید یا با مهمان ­هایتان خوش­امدگویی گرمی داشته ­باشید؟ کنار در ورودی آینه ­های لوکس و دکوراتیو نصب کنید.
  • با نصب این آینه­ ها در سالن پذیرایی به خوش­امد­گویی مهمانان تان ادامه دهید.
  • ستو ن ­ها، دیوار پشت مبل ­ها، دیوار روبه ­روی پنجر ه ­ها و چراغ­ ها هم جای مناسبی برای نصب آینه های دکوراتیو هستند.
  • آینه­ هایی که نصب می ­کنیم، نباید روبه ­روی آینه­ ها یا ویترین ­های آینه­ دار باشند چون محیط را شلوغ و بی­ نظم می ­نمایند.
  • دیوارهایی که قاب عکس دارد، جای مناسبی برای نصب آینه ­ها نیستند.
  • آینه ­ها را جایی نصب نکنیم که هنگام تماشای تلویزیون چشم­ ها را با انعکاس نور اذیت نمایند.

مدل­ آینه ­های دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم؟

آینه­ های لوکس و دکوراتیو باید متناسب با سبک دکوراسیون خانه ­تان انتخاب گردد. اگر دکوراسیون خانه مدرن باشد، بهتر است آینه دکوراتیو مدرن نصب کنیم و اگر دکوراسیون کلاسیک باشد، مدل آینه­ های کلاسیک و کارشده گیراتر است. مدل آینه­ های دکوراتیو باید با وسایل دیگر خانه هماهنگی داشته ­باشد؛ مثلاً آینه با قاب چوبی با مبلمان دارای پایه ­های استیل هم­خوانی ندارد، کنار گلدا ن ­ها و دیوار پشت مبل ­ها طرح های فانتزی به نسبت طرح های دیگر جذابیت بیشتری ایجاد می­ کند، آینه­ های رو­به­ روی پنجره­ ها باید عظیم­تر انتخاب شوند تا نور بیشتری ایجاد نمایند. آینه­ های سالن پذیرایی و غذاخوری هم باید لوکس و عظیم انتخاب گردد، حتی رنگ آینه ­های دکوراتیو هم باید بین وسایل و دیوارها هارمونی ایجاد کند.

سخن آخر

در این مقاله در خصوص آینه­ های دکوراتیو صحبت کردیم. از دلایل محبوبیت آن­ ها گفتیم. محل نصب آینه ­های دکوراتیو را بیان کردیم و گفتیم که این آینه ها را متناسب و هماهنگ با محیط خانه­ انتخاب کنیم. امیدوارم این مقاله شما را در انتخاب و نصب آینه­ های دکوراتیو به خوبی هدایت نموده ­باشد.

منبع: ویکی ساختمان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9634

به "چگونگی نصب آینه های دکوراتیو در منزل و محل صحیح نصب آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی نصب آینه های دکوراتیو در منزل و محل صحیح نصب آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید