کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند، شروع رقابتها از فردا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران ، این دوره از مسابقات از فردا آدینه به میزبانی ژاپن در یوکوهاما شروع می گردد و تیم ملی کاراته ایران در هر دو بخش مردان و بانوان و در کاتا، کومیته تیمی و انفرادی به مصاف رقبای خود می رود.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند، شروع رقابتها از فردا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بر همین اساس فردا آدینه در روز نخست این مسابقات رقابتهای کاتا برگزار می گردد که در کاتای انفرادی مردان مهران قربانعلی پور با نماینده هنگ کنگ، کاتای انفرادی بانوان مهسا افسانه ابتدا با حریفی از سوریه و در صورت پیروزی با نماینده ویتنام، در کاتای تیمی مردان تیم ایران با ترکیب رضا خداشناس، سیدجمشید حسینی و بهنام قاسمی در یک قرعه سخت در دور نخست با ژاپن و در کاتای تیمی زنان ( پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری) در اولین ملاقات به مصاف تیم مالزی خواهند رفت.

اما در کومیته انفرادی بخش بانوان در وزن 50- کیلوگرم، سحر کرجی با کاراته کای سوریه، در وزن 55- کیلوگرم فاطمه چالاکی با برنده نماینده کره جنوبی و هنگ کنگ، در وزن 61-کیلوگرم رزیتا علیپور ابتدا با قزاقستان و سپس با برنده کره جنوبی و ویتنام، در وزن 68- کیلوگرم الهه رضازاده ابتدا با ژاپن و سپس با برنده هند و چین، در وزن 68+ کیلوگرم نیز حمیده عباسعلی ابتدا با ویتنام و سپس با برنده ژاپن و هند ملاقات خواهند کرد. در کومیته تیمی نیز قزاقستان اولین حریف بانوان ایران خواهد بود.

در کومیته انفرادی مردان و در وزن 55- کیلوگرم رضا روشن ابتدا با حریف کویتی، در وزن 60- کیلوگرم امیر مهدی زاده ابتدا با چین و در صورت پیروزی با کره شمالی، در وزن 67- کیلوگرم سعید احمدی با سریلانکا، در وزن 75- کیلوگرم ابراهیم حسن بیگی ابتدا با عراق سپس با برنده کره جنوبی و ازبکستان، در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب ابتدا با ویتنام و در صورت برد با برنده ژاپن و هند، در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده با تایلند مبارزه می نمایند. در کومیته تیمی نیز هند اولین حریف مردان ایرانی است و در صورت فزونی به مصاف برنده کویت و قزاقستان خواهند رفت.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا به مدت سه روز در ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1832

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند، شروع رقابتها از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند، شروع رقابتها از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید