کاوش در فضا دوباره به کتابفروشی ها رفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سیارات دور، سیارات نزدیک، ستارگان دنباله دار و سیارک ها، ستارگان و کهکشان ها، خورشید و کره ماه عنوان های این مجموعه به شمار می رود که ترجمه آن را مجید عمیق بر عهده داشته است.

کاوش در فضا دوباره به کتابفروشی ها رفت

مجموعه کاوش در فضا شامل تازه ترین یافته ها درباره اسرار دنیا هستی و نیز فرایند چگونگی شناخت ما از فضا را در قرن های متمادی که از نخستین باورهای اساطیری و خرافی گرفته تا جدیدترین اطلاعات مبتنی بر کشفیات علمی را دربرمی گیرد، بازگو می نماید.

بر همین اساس، تازه ترین توصیف ها درباره ماهیت دنیا هستی، فرازهایی از مهم ترین ماموریت های فضایی، مأموریت های فضایی سال های آینده و تقویم وقایع و رویدادهای تأثیرگذار در اکتشافات فضایی و تصویرهای جذاب و دیدنی که به یاری پیشرفته ترین فن آوری ها تهیه شده اند، از جمله بارزترین ویژگی های این مجموعه به شمار می رود.

این مجموعه برای اولین بار در سال 1388 از سوی کانون منتشر شده است و اکنون کتاب کره ماه به چاپ ششم و کتاب های خورشید، ستارگان و کهکشان ها، ستارگان دنباله دار و سیارک ها، سیارات نزدیک و سیارات دور به چاپ هفتم رسیده است.

نوجوانان 15+ سال می توانند هر یک از کتاب های 36 صفحه ای این مجموعه را با قیمت 13هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و فروشگاه های محصولات فرهنگی تهیه نمایند.

یادآوری می گردد تا به امروز شمارگان کتاب کره ماه به 24هزار نسخه و پنج کتاب دیگر مجموعه کاوش در فضا به 29هزار نسخه رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6234

به "کاوش در فضا دوباره به کتابفروشی ها رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوش در فضا دوباره به کتابفروشی ها رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید