کنگره بین المللی لایب نیتس برگزار می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین کنفرانس سالانه انجمن آمریکای شمالی لایب نیتس و سومین کنگره لایب نیتس به عنوان یک رویداد مشترک در دانشگاه بین المللی مونترال، در تاریخ 12-14 اکتبر 2018 برگزار خواهد شد.

کنگره بین المللی لایب نیتس برگزار می شود

هر دو انجمن مایل به گردآوری محققان از جوامع مختلف جهت به اشتراک گذاشتن بهترین تحقیقات است. کنگره به دو زبان انگلیسی و فرانسوی خواهد بود و روز 12 اکتبر آغاز و 14 اکتبر در ساعت 3 بعد از ظهر به پایان خواهد رسید.

شرکت نمایندگان به ارائه سخنرانی ها به صورت Power Point یا چاپی تشویق می شوند. مقالاتی که شامل هر جنبه ای از فلسفه و اندیشه لایب نیتس است در این کنگره پذیرفته می شوند و باید زمان خواندن یا ارائه مقاله حدود 45 دقیقه باشد. ارسال ها باید به صورت خلاصه ای 500 کلمه ای یا کمتر، به آدرس ایمیل [email protected] ارسال شود. مهلت تحویل ارسال ها 1 ژانویه 2018 است. نویسندگان در اواسط ژانویه از تصمیم کمیته برنامه مطلع خواهند شد.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس و یا کنگره با عضویت در سایت می توانند راهنمای سایت را مطالعه نمایند و پیشنهادات خود را نیز ارسال نمایند. پیشنهادات در زمینه فلسفه لایب نیتس، مورد بررسی قرار گرفته و و نتیجه آن از طریق ایمیل ارسال می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کی توانید به آدرس ذیل مراجعه نمایید.

https://leibnizsociety.wordpress.com/conferences/

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 21

به "کنگره بین المللی لایب نیتس برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره بین المللی لایب نیتس برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید