کونته: بازیکنان یوونتوس و رم حق ندارند اختلافات شان را به تیم ملی بکشانند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا تأکید کرد بازی پرتنش مدعیان اصلی قهرمانی سری A در هفته هفتم این رقابت ها روی آتزوری تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

کونته: بازیکنان یوونتوس و رم حق ندارند اختلافات شان را به تیم ملی بکشانند

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته با اشاره به بازی پرخورد و جنجالی تیم های یوونتوس و رم در استادیوم یوونتوس که با پیروزی 3 بر 2 بانوی پیر و برخوردهای پرشمار و خشن همراه بود تأکید کرد این بازی عملکرد تیم ملی ایتالیا را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

جدال پرتنش 2 تیمی که مهره های فراوانی در آتزوری دارند درست یک هفته پیش از حضور آنها در اردوی تیم ملی ایتالیا برای شرکت در بازی های مرحله انتخابی یورو 2016 برگزار گردید و همین موضوع باعث ابراز نگرانی رسانه های ایتالیایی از تأثیر منفی آن بر عملکرد آتزوری گردد.

کونته در واکنش به این موضوع گفت: این اتفاق برای من مهم نیست. من فقط درباره تیم ملی حرف می زنم. از دور تمام اتفاقاتی که اتفاق افتاده است را آنالیز خواهم کرد چون اکنون مسئولیت من خدمت به کشورم است و این از هر چیزی مهمتر است.

سرمربی پیشین یوونتوس در پاسخ به این سوال که آیا بازی رم و یوونتوس روی رابطه بازیکنان این 2 تیم در اردوی آتزوری تأثیر خواهد گذاشت یا نه، توضیح داد: وسط جنگ هر کسی به فکر بالا بردن پرچم تیم خودش است اما در تیم ملی اوضاع فرق می نماید و همه باید به فکر دفاع از پرچم کشور باشند. امروز هم همین وضعیت است، مثل گذشته و در آینده هم همین طور خواهد بود. از الان به بعد همه بازیکنان باید با یکدیگر سازش نمایند. آنها در لیگ رقیب هم هستند اما در تیم ملی حامی و پشتیبان هم. خود من هم در دوران بازیگری ام همین طور بودم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2016، در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) خواهد بود و مردان کونته 3 روز بعد آنها میهمان مالت خواهند بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 67

به "کونته: بازیکنان یوونتوس و رم حق ندارند اختلافات شان را به تیم ملی بکشانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: بازیکنان یوونتوس و رم حق ندارند اختلافات شان را به تیم ملی بکشانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید