کیا سورنتو خودروی سال موتوروان شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امروزه یکی از موضوعات بسیار مهم در صنعت خودروسازی، موضوع حمل و نقل خانوادگی در عصر مدرن است. با گذشت زمان، فرایند فروش و آمار بازار مصرف کنندگان نشان می دهد که خریداران بیشتر به جای سدان، به خرید SUV ها تمایل دارند. این فرایند در لیست برترین خودروهای خانوادگی سال جاری منعکس شده است.

کیا سورنتو خودروی سال موتوروان شد

معیارهای موتوروان برای انتخاب برترین خودرو در کلاس خودروهای خانوادگی، راحتی، ایمنی، کارایی و سرگرم کنندگی است که بر اساس این معیارها، 4 کراس اوور نیسان روگ، کیا سورنتو، جیپ گرند چروکی L و نیسان پت فایندر به مرحله نهایی رسیدند. هر 4 خودروی فینالیست دارای فضای زیاد و مناسب داخلی، راندمان خوب و ارزان و رانندگی خوب هستند. بااین حال پس از یک هفته آزمایش، کیا سورنتو 2021 به عنوان خودروی برنده انتخاب شد.

شرکت کیا برای نسل نو، خودروی سورنتو را از یک مدل شاسی بلند شبیه به مینی ون به یک شاسی بلند عضلانی زیبا تبدیل نموده است. نسل نو این خودرو به لطف تغییرات طراحی زیاد بدنه و کابین از مدلی که جانشین آن خواهد شد، بسیار فرق دارد.

یکی از دلایلی که سدان ها به فینال راه نیافتند، فضای کمتر آنها برای خانواده ها به مخصوص برای تعطیلات و خرید است. جیپ گرند چروکی L نوترین خودرو این لیست و نخستین خودرو 3 ردیفه جیپ است. این مدل در آنالیز های اولیه توانست امتیاز 9.3 از 10 را کسب کند. علاوه بر این، جیپ با 2 نمایشگر 10 اینچی و کسب امتیاز کامل ایمنی به واسطه تجهیزات چشمگیر ایمنی فعال در بخش فناوری درخشیده است. دومین 3 ردیفه فینالیست، نیسان پت فایندر نو و بهبود یافته است. این خودرو با ظاهر خشن و فضای داخلی باکیفیت و سواری راحت تر و کنار گذاشتن گیربکس CVT توانسته است به امتیاز 9.2 برسد.

یک پله پایین تر، برادر کوچک تر، لااقل از نظر ابعاد، یعنی نیسان روگ قرار می گیرد. روگ کاملاً اصلاح شده و به لطف سواری راحت و تجهیزات ایمنی خوب Propilot نیسان با کسب امتیاز 9.7 از 10 عملکردی فوق العاده را نشان می دهد. روگ بعلاوه ارزان ترین گزینه دراین دسته است که در زمان آزمایش با قیمت 36 هزار و 700 دلاری کمبود ردیف سوم جایگاه ها را جبران می نماید.

برنده موتوروان کیا سورنتو است. این خودرو طراحی زیبایی دارد و به لطف موتور 2.5 لیتری توربو شارژر و گیربکس دو کلاچه، برترین رانندگی را ارائه می نماید. این خودرو در آنالیز اولیه امتیاز 9.4 را کسب کرد و پس از رقابت دوشادوش با سایر فینالیست ها، قلب آزمایش کنندگان را تسخیر کرد.

آگهی های خرید و فروش کیا سورنتو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20218

به "کیا سورنتو خودروی سال موتوروان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا سورنتو خودروی سال موتوروان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید