گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت آن لاین صادر می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم نموده است تا متقاضیان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی بتوانند با خاطری آسوده و بدون احتیاج به مراجعه حضوری به دفاتر صدور، درخواست خود را ثبت نمایند.

گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت آن لاین صادر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی، روش اینترنتی درخواست گواهی نامه بین المللی رانندگی که از سال 92 به منظور فراهم کردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به منظور پیشگیری از ابتلای هم وطنان به کووید 19 بیش ازپیش از سوی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی پیگیری و انجام می گردد.

این اقدام در راستای هم افزایی با سازمان ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با خاتمه تعطیلات نوروز 99 از سر گرفته شده و متقاضیان می توانند بدون احتیاج به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب سایت رسمی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی به نشانی www.taci.ir یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت نمایند.

پس از ثبت نام متقاضیان، صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی شروع و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست ارسال می گردد. این اقدامات به بازه زمانی 7 تا 10 روز کاری احتیاج دارد.

بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی نامه های رسمی بین المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتورسیکلت در هر کشور فقط توسط کانون های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3794

به "گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت آن لاین صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت آن لاین صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید