4 والیبالیست ایرانی در بین برترین های آسیا قرار گرفتند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بعد ازپایان رقابت های والیبال امیدهای آسیاچهار والیبالیست امید ایرانی در بین برترین های آسیا قرار گرفتند.

4 والیبالیست ایرانی در بین برترین های آسیا قرار گرفتند

با مالزی نوروز 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، بعد ازپایان رقابت های والیبال امیدهای آسیا چهار والیبالیست امید ایرانی در بین والیبالیست های برتر آسیا قرار گرفتند.

مراسم اهدای جوایز تیم های برتر بازیکنان برتر با حضور وزیر ورزش در سالن رضازاده اردبیل برگزار گردید و با انتخاب کادر فنی و هیئت داوران بازیکنان برتر در پست های مختلف معرفی شدند.

در این بازی ها رحمان تقی زاده از تیم والیبال امید ایران به عنوان ارزشی ترین بازیکن و امین اسماعیل نژاد از تیم امید ایران به عنوان بهترین ست خط زن مسابقات و نیز به انتخاب داوران دو بازیکن شامل سهند اللهوردیان از ایران و لی هینگ گو از چین تایپه عنوان به عنوان بهترین مدافع وسط مسابقات معرفی شدند.

بر این اساس کاتوکا ماساتو از ژاپن و اسماعیل مسافر از ایران به عنوان بهترین مهاجم مسابقات و در بخش بهترین پاسور اویا ماساکی از ژاپن و بهترین لیبرو سوهو چن از چین تایپه انتخاب شدند.

در این مسابقات بعد از تیم ایران که مقام نخست را کسب کرد، تیم های ژاپن و چین تایپه به ترتیب در صندلی دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2075

به "4 والیبالیست ایرانی در بین برترین های آسیا قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 والیبالیست ایرانی در بین برترین های آسیا قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید