8 دستگاه ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بازسازی شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:هشت دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک که پس از سال ها خدمات رسانی دچار فرسودگی شده بودند بازسازی شدند.

8 دستگاه ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عبدالرحمن نارویی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: با توجه به سن بالای ماشین آلات سنگین راهداری و عدم امکان خرید دستگاه های مشابه، هشت دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک که پس از سال ها خدمات رسانی دچار فرسودگی شده بودند بازسازی و به چرخه خدمات رسانی جاده ای حوزه این اداره کل ملحق شدند.

عبدالرحمن نارویی گفت: محدودیت اعتبارات و قیمت گزاف این نوع دستگاه ها موجب شد تا در راستای تحقق اصل بهره وری در حوزه راهداری، هشت دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک که پس از سال ها خدمات رسانی دچار فرسودگی شده بودند با اعتبار 28 میلیارد ریال 100 درصد بازسازی شده و به چرخه خدمات رسانی جاده ای حوزه این اداره کل پیوستند.

او گفت: ماشین آلات سنگین بازسازی شده با عمر بالای 30 سال بودند که به منظور تقویت توان فنی ماشین آلات راهداری جنوب استان بویژه در زمینه واکنش سریع نیروهای راهدار در مواقع خاص و در راستای اصل صرفه جویی، طرح بازسازی دستگاه های یادشده از سوی مدیرکل وقت ابلاغ و در دستور کار نهاده شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان (ایرانشهر) اضافه نمود: نگهداری و تعمیر ماشین آلات موجود، تامین دستگاه ها و قطعات جدید و مناسب با احتیاج مجموعه و نظارت بر مشخص سهمیه سوخت کلیه پروژه های راهداری جنوب استان از جمله وظایف اداره ماشین آلات می باشد.

او اعلام کرد: آماده باش ماشین آلات راهداری در زمان بحران جهت واکنش سریع در مواقع حساس مانند سیل، آب بردگی، زلزله و غیره از دیگر وظایف ذاتی اداره ماشین آلات محسوب می شوند.

نارویی با قدردانی از تلاشگرانی که شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم نموده و در تامین ایمنی راه های جنوب سیستان و بلوچستان حتی از جان شان مایه می گذارند، گفت: فرسودگی ناوگان و اداره ماشین آلات مهمترین مشکل است که امیدواریم در تخصیص بودجه های استانی و کشوری برای نوسازی ماشین آلات فرسوده راهداری حمایت بیشتری صورت گیرد زیرا دستگاه های موجود که معمولا عمری بالای 30 سال دارند، قادر به ارائه خدمات شایسته به هم استانی های عزیز نیستند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6241

به "8 دستگاه ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 دستگاه ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید