8 نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمای پاییز را از هم اکنون می توان حس کرد و کم کم باید بـه فکر فصل جدید، آب و هوای جدید و تیپ پاییزی مردانه جدید باشیم.

8 نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز

شاید شما هم مانند تمام مردان خوش لباس دیگر علاقه مند به دنبال کردن مد باشید، و در فصل پاییز و زمستان دنبال راهنمای مناسب برای لباس پوشیدن می شد. می توانید به کمک این 8 نکته در این فصل تیپ پاییزی مردانه مناسب را انتخاب کنید. پس تا انتهای این مطلب با خبرنگاران همراه باشید.

نکته های پیشنهادی برای تیپ پاییزی مردان

سبز تیره: رنگ های مورد علاقه بیشتر مردان خوش تیپ مشکی، سرمه ای و خاکستری است. اگر می خواهید جسارت بیشتری از خود نشان دهید و متفاوت باشید از رنگ سبز تیره استفاده کنید.

پارچه مخمل: می توانید به جای استفاده از کت و شلوار یک دست مخمل، از کت تک مخمل ساده یا مخمل کبریتی به تنهایی استفاده کنید و آن را با یک شلوار پارچه ای مناسب بپوشید.

سفید: از آنجا که برف و سفیدی نماد زمستان است، استفاده از انواع سایه های رنگ سفید و کرم در این فصل بسیار مورد توجه مردان خوش لباس است.

نوستالژی: برخی از مدها که در گذشته بسیار محبوب بوده اند امروزه مجددا مد می شوند. برخی از لباس ها حتی اگر دیگر مد هم نباشند می توانند به یک نوستالژی از دوره ای خاص تبدیل شوند بدون آنکه بد و دمده به نظر برسند. می توانید برای آنکه شبیه به دیگران نباشید و تیپ پاییزی مردانه خاص داشته باشید از استایل نوستالژی کمک بگیرید.

بافت: بافت ها معمولا ریسک کمتری دارند و نیازی نیست برای پوشیدن آن احتیاط کنید، زیرا برای هر سن مناسب هستند.

کت و شلوار رنگی: رنگ های پاییزه با هر تن پوستی هماهنگ هستند. همچنین غیر از پوشیدن کت و شلوار با کراوات می توانید از کت و شلوار اسپرت با تی شرت برای تیپ پاییزی مردانه استفاده کنید.

لباس های آزاد: برای افراد لاغر گزینه بسیار مناسبی هستند. لباس های آزاد می توانند شامل شلوار آزاد، پیراهن، پولیور، کاپشن و هر چیزی بشوند و تیپ پاییزی مردانه شما را دگرگون کنند.

پیراهن های گرافیکی: شاید به نظر برسد اینجور پیراهن ها بیشتر در تابستان استفاده می شوند اما می توانید آن را زیر کاپشن بپوشید و تیپ پاییزی مردانه زیبایی داشته باشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی چند اکسسوری مهم برای هر مرد امروزی را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7604

به "8 نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نکته برای خوش تیپی مردان در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید