یک راهنمای خوب برای ساخت یک آلاچیق عالی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بگویید"آلاچیق"و آنچه به فکر بیشتر مردم می رسد یک ساختمان باغ سفید هشت ضلعی در انتهای یک جاروی طولانی چمن است. اگرچه بسیاری از آلاچیق ها با این تصویر سنتی تزئین شده با شیرینی زنجفیلی مطابقت دارند، نسخه های امروزی به همان مقدار مربع، مستطیل یا گرد هستند. دارای خطوط براق؛ و نزدیک خانه بنشینید تا غذاخوری در فضای باز را تشویق کنید. آنها حتی می توانند درست در یک ایوان یا روی یک عرشه، پاسیو یا اطراف استخر ساخته شوند.

یک راهنمای خوب برای ساخت یک آلاچیق عالی

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ساختن یک آلاچیق: قبل از اینکه آغاز کنید

غذاخوری و تفریح

اگر قصد دارید از آلاچیق نو خود برای غذاخوری یا تفریح بهره ببرید، یکی از آنها را بسازید که قطر آن حداقل 12 فوت باشد. هر چیزی باریکتر از آن برای جا دادن یک میز و جایگاه یا بیش از شش نفر در یک زمان بسیار کوچک است. با این حال، اگر قرار است آلاچیق در وسط یک باغ ساخته گردد تا بیشتر به عنوان یک لهجه معماری عمل کند تا مکان دیدار، یک سازه 8 فوتی یا کوچکتر کافی است.

کدهای محلی و مجوزها

قبل از نصب آلاچیق، با بخش ساختمان تماس بگیرید تا معین گردد که آیا به مجوز احتیاج دارید یا خیر. (در بعضی از شهرها، مجوز فقط برای سازه های بزرگتر از 10 فوت ضروری است.) کد ساختمان محلی نیز نوع فونداسیون مورد احتیاج را معین می نماید. باز هم، از شهری به شهر دیگر فرق دارد، اما در بیشتر منطقه ها، آلاچیق های کوچک تر از 10 فوت را می توان روی بلوک های بتنی یا الوارهای تحت فشار که درست روی زمین قرار داده شده اند، ساخت. بزرگترها باید به وسیله پایه های بتنی ریخته شده تا خط یخبندان حمایت شوند.

اقلیم

اگر در آب و هوای معتدل زندگی می کنید که یخبندان نگران نماینده نیست، پایه ها را حداقل 18 اینچ حفر کنید یا یک دال بتنی به ضخامت 4 اینچ بریزید تا به عنوان کف آلاچیق استفاده گردد.

محل

قرار دادن آلاچیق یکی دیگر از نکات مهم است. اول، هرگز در پایین تپه ای که آب در آن جمع می گردد، نسازید. یک سطح یا، بهتر از آن، نقطه مرتفعی را انتخاب کنید که مقداری آفتاب می گیرد. اگر آلاچیق همواره در سایه باشد، کپک و کپک روی سقف رشد می نماید.

عناصر مهم طراحی

بعلاوه، حداقل 2 فوت از همه طرف فضا خالی کنید تا هوا به گردش درآید و به شما امکان تعمیرات را بدهد. بوته های کم ارتفاع و پوشش زمین را از اطراف پایه جدا کنید تا هوای تازه در زیر زمین به گردش درآید. هوای مرطوب و راکد محبوس شده در زیر آلاچیق باعث جذب حشرات و پوسیدگی می گردد.

بیشتر آلاچیق ها فقط به یک ورودی احتیاج دارند، اما اگر می خواهید یک ورودی 15 فوتی یا بزرگتر بسازید، یک ورودی دوم در سمت مقابل ممکن است منطقی باشد. این به مردم اجازه می دهد تا آزادانه بیایند و بروند بدون اینکه فضای داخلی اصلی را برش دهند.

مواد

آلاچیق به طور کلی به عنوان یک سازه مستقل و با یک طرف باز با سقف محکم و (معمولا) یک طبقه تعریف می گردد، اگرچه طراحان دائماً فرم را دوباره تفسیر می نمایند. در حالی که آلاچیق ها به طور سنتی از چوب ساخته می شوند، می توانند از فلز، سنگ یا حتی بتن مسلح نیز ساخته شوند. سدر و چوب قرمز به علت پایداری و مقاومت در برابر آب و هوا، انتخاب های برتر چوب هستند و هر دو را می توان رنگ کرد یا ناتمام گذاشت.

الوارهای تحت فشار گزینه ارزان تری هستند، اما باید با یک لکه نیمه شفاف پوشانده شوند. کف ها که اغلب یک یا دو پله بلند می شوند ممکن است چوبی، آجری، بتونی یا سنگی باشند. اغلب، سقف با لرزش های سدر پوشانده می گردد، اگرچه ممکن است از مواد دیگری از جمله مس و تخته سنگ استفاده گردد، به ویژه برای انعکاس جزئیات خانه اصلی.

3 راه برای ساختن آلاچیق

سه رویکرد اساسی برای قرار دادن یک آلاچیق وجود دارد: ساختن یکی از مجموعه ای از نقشه ها، چیدن یک کیت، یا راه اندازی یک طرح اصلی.

آن را از ابتدا بسازید

ساختن یکی از ابتدا به مهارت های نجاری عالی و مجموعه ای از برنامه های خوب احتیاج دارد. نورم آبرام، استاد نجار خانه قدیم، یک آلاچیق به عرض 8 فوت ساخته است که برای یک جفت نیمکت یا جایگاه آدیرونداک مناسب است. طرح های (15 دلار) از کارگاه New Yankee در دسترس هستند.

از کیت بهره ببرید

ارزان ترین و زمان بهترین و دشوارترین راه برای قرار دادن آلاچیق در حیاط خانه این است که مجموعه ای از طرح ها را خریداری کنید و خودتان آن را بسازید. ساخت آلاچیق با هر مقدار ای بسیار پیچیده است. اسکلت بندی سقف به تنهایی می تواند برای یک سازنده مبتدی چندین روز طول بکشد. این رویکرد عملی فقط برای افرادی که خودتان آن را انجام می دهند با تجربه توصیه می گردد.

ساخت سفارشی

رفتن با آلاچیق سفارشی معمولا گران ترین روش است. بعلاوه ساده ترین کار است - پیمانکار شما همه کارها را انجام می دهد. به علاوه، شما بیشترین انعطاف پذیری طراحی را دارید زیرا پیمانکار می تواند آلاچیق را مطابق با سایت، خواسته ها و سلیقه شخصی شما بسازد. انتظار دارید برای یک دیا 9 فوتی بین 2000 تا 3000 دلار بپردازید. آلاچیق ساخته شده از چوب تحت فشار. ساختار چوب قرمز یا سرو تقریباً این قیمت را دو برابر می نماید.

منبع: thisoldhouse.com
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3244

به "یک راهنمای خوب برای ساخت یک آلاچیق عالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک راهنمای خوب برای ساخت یک آلاچیق عالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک راهنمای خوب برای ساخت یک آلاچیق عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید