Noon، فیلم کوتاهی از کسرا فراهانی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کسرا فراهانی در سال 1978 در تهران به دنیا آمد، او با خانواده اش در یک سالگی به لس آنجلس رفت. او حالا یک هنرمند طرح های مفهومی یا concept artist است.

Noon، فیلم کوتاهی از کسرا فراهانی

نگاهی به کارنامه کاری او در سایت imdb نشان می دهد که او در پروژه های سینمایی بسیار شناخته شده و مشهوری همکاری کرده است: آلیس در سرزمین عجایب، آواتار، جنگ چارلی ویلسون، قطار ساعت 3:10 به یوما، مونیخ،تور، مردان سیاهپوش 3.

او به عنوان کارگردان هنری در تازه ترین قسمت فیلم پیشتازان فضا یعنی Star Trek Into Darkness که چند ماهی تا اکرانش فاصله داریم، نقش دارد.

برای اینکه بیشتر با ایشان آشنا شوید، خواندن این مصاحبه را با سایت فارسی سی جی آرت را به شما توصیه می کنم.

اما به تازگی فراهانی یک فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است و در سایت vimeo به اشتراک گذاشته است.

در فیلم Noon دنیای به تصویر کشیده می شد که در آن حرص و طمع آدمی در معدن کاوی باعث تغییر هسته زمین و توقف گردش زمین شده است. نیمه جنوبی زمین، همیشه تاریک و نیمه شمالی آن همیشه روشن است. در این میان گروهی از شورشیان راهی شهر Noon هستند و در حال گذر از ایست بازرسی هستند.

Noon البته صحنه ای کوتاه از یک نمایشنامه کامل است که از طریق خود فراهانی نوشته شده است. این صحنه در سایت های و شبکه های اجتماعی با استقبال خوبی روبرو شده است.

البته به جز مسائل تکنیکی، این برش کوتاه، به گمانم طوری نیست که مفهومی را بتواند به خوبی القا کند، اما به هر حال دیدنش خالی از لطف نیست.

این فیلم کوتاه را در vimeo ببینید یا از اینجا دانلود کنید. (113 مگابایت)

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 23141

به "Noon، فیلم کوتاهی از کسرا فراهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Noon، فیلم کوتاهی از کسرا فراهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید