آخرین ابر ماه سال 2020 را از دست ندهید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر تا به حال یکی از سه ابرماه خیره کننده سال 2020 را ندیده اید، این هفته این فرصت را دارید زیرا آخرین ابرماه سال 2020 بلافاصله بعد از غروب آفتاب در هفتم ماه مه نمایان می گردد. ترکیبی از یک ماه کامل، هنگامی که ماه نزدیک به زمین است و بزرگتر از حد معمول به نظر می رسد نوید می دهد که در آخر این هفته یک منظره فراموش نشدنی را خواهید دید.

آخرین ابر ماه سال 2020 را از دست ندهید

چه موقع ابرماه قابل رویت است؟

این ماه کامل سال 2020 دقیقاً ساعت 10:45 به ساعت جهانی در روز پنجشنبه 7 ماه مه رخ می دهد. ماه در این لحظه دارای 100 درصد روشنایی است، اما لزوماً زمانی نیست که شما بخواهید در خارج از منزل به دنبال سوپر گل ماه باشید.

ابرماه چیست؟

به طور مشترک در گروه نجوم و گروه آموزش در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک ابرماه اینگونه تعریف می گردد : ماه در مدار بیضوی در اطراف زمین واقع شده است. مدار آن یک دایره کامل نیست، بنابراین گاهی اوقات کمی نزدیک تر و گاهی اوقات کمی دورتر است و وقتی نزدیکتر می گردد نورانی تر دیده می گردد پس می توان گفت هرگاه ماه در حالت بدر به نزدیک ترین فاصلهٔ خود از زمین می رسد، درخشان تر و بزرگتر از معمول دیده می گردد و پدیدهٔ ماه افروختگی یا اَبَرماه روی می دهد.

منبع : travelandleisure

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: چمدان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4339

به "آخرین ابر ماه سال 2020 را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین ابر ماه سال 2020 را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید