شروع ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از شنبه آینده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون وزیر راه و شهرسازی از شروع ثبت نام مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن از شنبه آینده اطلاع داد و گفت: متقاضیان مرحله اول فرصت تکمیل مدارک را خواهند داشت.

شروع ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از شنبه آینده

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از تسنیم ، محمود محمودزاده اظهار کرد: مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن از شنبه هفته آینده 17 اسفند شروع می گردد و به متقاضیانی که نتوانسته اند مدارک خود را در مرحله اول تکمیل نمایند، فرصت این کار داده خواهد شد.

وی یادآور شد: در مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن 58 درصد از متقاضیان واجد شرایط بودند.

شنبه گذشته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن نیز با اعلام این که ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن سقف زمانی ندارد،گفت:برای تکمیل مدارک توسط متقاضیان مهلت دوباره در نظر گرفته می گردد.

پروانه اصلانی با اشاره به اختلال پیش آمده برای ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن، اظهار کرد: به دلیل مراجعه زیاد و شلوغی سایت ثبت اعتراض طرح ملی مسکن به نشانی abad.bonyadmaskan.ir/#/protest دچار اختلال شده بود.

وی ادامه داد: ثبت اعتراض در سامانه مذکور سقف زمانی ندارد و متقاضیان فعلا می توانند اعتراضات خود را ثبت نمایند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بعضی متقاضیان طرح ملی مسکن پیروز به بارگذاری مدارک خود نشده اند، اضافه نمود: به زودی طی اطلاعیه ای به این افراد برای بارگذاری مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام مهلت داده خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2532

به "شروع ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از شنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از شنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید