آقای گل در راستا پیشرفت؛ مارتیمو علی علیپور را فراموش نمی کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - علی علیپور هر چند در ابتدای لژیونر شدن نیمکت نشین مارتیمو بود اما خیلی زود در ترکیب تیمش جا افتاد و تبدیل به مهره تاثیرگذار در بقای مارتیمو در لیگ برتر شد.

آقای گل در راستا پیشرفت؛ مارتیمو علی علیپور را فراموش نمی کند

آقای گل سابق فوتبال ایران که با حضور در پرسپولیس برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد، بدنبال رسیدن به رویای کودکی انتها در تابستان 2020 پس از آنکه قراردادش با پرسپولیس به خاتمه رسید، به عنوان بازیکن آزاد راهی کشور پرتغال شد و در کنار امیر عابدزاده در تیم مارتیمو نهاده شد تا اولین فصل فوتبال خود را در این تیم سپری کند.

عملکرد علی علیپور در فصل 21-2020

علی علیپور در فصلی که گذشت همانطور که قابل پیش بینی بود در ابتدای فصل جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می رفت. او در فصلی که گذشت مجموعا در جام حذفی و لیگ برتر پرتغال 29 بار برای مارتیمو به میدان رفت (1289 دقیقه) و توانست دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. نکته جالب توجه این است که هم دو گل و هم پاس گل علی علیپور 3 امتیاز بود و اگر این 3 گل زده نمی شد مارتیمو به دسته پایین تر سقوط نموده بود.

هر چند عملکرد علی علیپور در مقایسه با گلزنی او در زمان حضور در پرسپولیس به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست اما نباید از نظر دور نگه داشت که علی علیپور اولین سال فوتبالش در خارج از ایران را دنبال نموده است و نمی توان از بازیکنی 25 ساله توقع معجزه در اولین حضور اروپایی را داشت ولی به مرور با جا افتادن در ترکیب تیم کار خودش را کرد و همراه با امیر عابدزاده تیمش را در لیگ برتر پرتغال نگه داشت.

نکته قابل توجه درباره علی علیپور این است که مارتیمو در این فصل مجموعا 36 بازی رسمی در فوتبال پرتغال انجام داد و علی علیپور در 29 بازی آن حضور داشت که در این تعداد هم 15 بازی به عنوان بازیکن اصلی بوده و 14 بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

علی علیپور در فصل جدید

هنوز یکسال دیگر از قرارداد علی علیپور با مارتیمو باقی است و طی چند هفته اخیر هیچ خبری مبنی بر جدایی او از مارتیمو در رسانه های پرتغالی منتشر نشده و با روندی که او در بازی های آخر فصل داش و دو گل سه امتیازی که به ثمر رسانده، بعید است مدیران مارتیمو راضی به از دست دادن این مهاجم جوان شوند و حتی شاید تمدید قرارداد او در برنامه مدیران مارتیمو هم باشد تا بتوانند تجربه ریو آوه درباره مهدی طارمی را تکرار نمایند و فصل آینده پس از درخشش، علی علیپور را با رقمی بالاتر به فروش برسانند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12191

به "آقای گل در راستا پیشرفت؛ مارتیمو علی علیپور را فراموش نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گل در راستا پیشرفت؛ مارتیمو علی علیپور را فراموش نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید