ابتلای پیولی به کرونا؛ تمرین میلان تعطیل شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان به کرونا مبتلا شده و هم اکنون در قرنطینه به سر می برد. تمرین میلان هم به همین دلیل امروز تعطیل اعلام شد.

ابتلای پیولی به کرونا؛ تمرین میلان تعطیل شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کرونا به تیم میلان در ایتالیا بیشتر از هر تیم دیگری ضربه زده. زلاتان ابراهیموویچ و لئائو اخیرا سلامتی خود را بازیافته اند و این تیم هم فرایند خوبی در سری آ داشته و حتی در صدر جدول قرار گرفته، اما حالا با توجه به غیبت سرمربی این تیم به نظر می رسد میلانی ها با مسئله ای جدی روبرو شوند.

میلان در بیانیه ای رسما اعلام نموده: باشگاه میلان اعلام می نماید که تست کرونای استفانو پیولی مثبت است. تستی فوری که امروز صبح گرفته شده. تست کرونای تمام دیگر اعضای تیم و کادر فنی منفی است، اما با توجه به نتیجه، تمرین امروز میلان تعطیل است. تمرینات برای آماده سازی جهت ملاقات مقابل ناپولی از روز دوشنبه از سر گرفته می گردد و انجام آن به آنالیز شرایط مشخص شده توسط پروتکل فدرال منوط است.

لازم به ذکر است میلان که در حال حاضر با 17 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار گرفته در بازی بعدی خود در این رقابت ها روز شنبه در ناپل میهمان ناپولی، تیم سوم جدول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7628

به "ابتلای پیولی به کرونا؛ تمرین میلان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای پیولی به کرونا؛ تمرین میلان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید