احتمال بازگشت سامان قدوس به لیگ برتر سوئد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک رسانه سوئدی از بازگشت احتمالی سامان قدوس، مهاجم تیم آمیای فرانسه به لیگ برتر این کشور خبر داد.

احتمال بازگشت سامان قدوس به لیگ برتر سوئد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Expressen سوئد، تیم آمیا با تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه از لیگ دسته اول این کشور سقوط کرد. این تصمیم پس از توقف رقابت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد و بدین ترتیب تیم آمیا که 10 هفته پیش از سرانجام لیگ دسته اول فرانسه در منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر قرار داشت، فصل آینده باید در لیگ دسته دوم بازی کند.

در این میان به نظر می رسد سامان قدوس بابت بازی برای تیم آمیا در لیگ دسته دوم فرانسه شادمان نبوده و بی میل به جدایی از این تیم نیست. در صورت جدایی از آمیا لیگ سوئد می تواند یکی از مقاصد قدوس باشد، اتفاقی که می تواند برای بسیاری از تیم های سوئدی یک رؤیا باشد. آیا چنین انتقالی می تواند به واقعیت نزدیک شود؟

سامان قدوس پس از درخشش با تیم اوسترشوندس سوئد در لیگ اروپا مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفت و سرانجام با قراردادی چهار ساله راهی تیم آمیای فرانسه شد. این بازیکن پیش از پیوستن به تیم فرانسوی قرارداد داخلی با تیم اوئسکا اسپانیا امضا کرد که در نهایت منجر به محرومیت چهار ماهه و جریمه چهار میلیون یورویی اش از سوی کمیته انضباطی فیفا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4394

به "احتمال بازگشت سامان قدوس به لیگ برتر سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت سامان قدوس به لیگ برتر سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید