اختتامیه جشنواره تندیس ملی دانشجویان فداکار 20 آذر در دانشگاه تهران برگزار می گردد ، تقدیر از 30 برگزیده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دبیر نهمین دوره تندیس ملی فداکاری دانشجویان از برگزاری اختتامیه نهمین دوره جشنواره تندیس دانشجویان فداکار 20 آذر در دانشگاه تهران اطلاع داد.

اختتامیه جشنواره تندیس ملی دانشجویان فداکار 20 آذر در دانشگاه تهران برگزار می گردد ، تقدیر از 30 برگزیده

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمال رحیمیان، دبیر نهمین دوره تندیس ملی فداکاری دانشجویان گفت: نهمین دوره اهدای تندیس فداکاری دانشجویان 20 آذر در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در این دوره 30 برگزیده خواهیم داشت که شامل 12 گروه دانشجویی و 18 فرد دانشجوی فداکار است.

رحیمیان ادامه داد: سال جاری در مجموع ثبت نام ها نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشت از هفته سوم شهریور فراخوان شرکت در این دوره منتشر شد که تاکنون 9 جلسه شورای سیاست گذاری تشکیل شده و انتخاب دانشجویان توسط کمیته صورت می گیرد.

دبیر نهمین دوره تندیس ملی فداکاری اضافه نمود: براساس شیوه نامه دو شهید دانشجوی مدافع حرم در این دوره تقدیر می شوند و خانواده دانشجویی که دچار مرگ مغزی شده بود و با رضایت خانواده اعضای بدنش را اهدا کرد جزو برگزیدگان است. سال جاری یک استاد فداکار در برگزیده ها داریم و هم چنین از دانشجویان و طلاب که در سیل سال جاری فعالیت داشته اند تقدیر می گردد.

وی ادامه داد: در هشت دوره گذشته 306 برگزیده داشتیم که 266 نفردانشجوی فداکار و 40 نفر گروه دانشجویی فداکار بودند که 208 نفر مرد و 58 نفر دانشجوی زن بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1018

به "اختتامیه جشنواره تندیس ملی دانشجویان فداکار 20 آذر در دانشگاه تهران برگزار می گردد ، تقدیر از 30 برگزیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره تندیس ملی دانشجویان فداکار 20 آذر در دانشگاه تهران برگزار می گردد ، تقدیر از 30 برگزیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید