اختصاص 78 درصد از صادرات زنجان به شمش روی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/زنجان معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی استان زنجان گفت: 78 درصد صادرات استان مربوط به شمش روی است.

اختصاص 78 درصد از صادرات زنجان به شمش روی

امیرعلی مسیبی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری 153 هزار تن کالا و خدمات به ارزش 225 میلیون دلار از استان زنجان صادر شده که بیشترین میزان صادرات استان مربوط به شمش روی است، به طوری که 78 درصد از صادرات استان به شمش روی تعلق دارد.

این مسئول با اشاره به سایر محصولات صادراتی استان، ادامه داد: کابل برق، ترانسفورماتور، مفتول آهنی و پروفیل، خرما و کشمش، لبنیات، کاغذ تیشو و کاهی و فیلم پروپیلن و مواد اولیه پلاستیکی از جمله سایر محصولات صادراتی استان به شمار می رود.

وی در رابطه با مهم ترین کشور هدف صادراتی استان، افزود: در حال حاضر 66 درصد محصولات استان به کشور ترکیه صادر می شود و عراق، عمان، افغانستان، روسیه، ویتنام، ترکمنستان و آذربایجان از جمله کشورهای هدف صادراتی استان به شمار می رود.

مسیبی از افزایش تعداد کشورهای مقصد صادراتی استان خبر داد و شرح داد: در نه ماهه سال جاری 9 کشور به مقاصد صادراتی استان اضافه کرده شده است، به طوری که در این مدت کالاهای تولیدی استان به کشورهای اوکراین، مصر، بلاروس، بحرین، موریس، قزاقستان، ازبکستان و نیجریه نیز صادر شده است.

وی یادآور شد: در راستای متنوع سازی کالا و خدمات صادراتی استان در سال جاری سه محصول اسید سولفوریک، آبمیوه و قیر به محصولات صادراتی استان اضافه کرده شده است.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی استان زنجان در رابطه با اعزام و پذیرش هیئت های تجاری استان، گفت: در طول سال تا به امروز یک مورد اعزام هیئت تجاری و بازاریابی به کشور عراق و یک مورد پذیرش هیات از کشور ترکیه صورت گرفته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2694

به "اختصاص 78 درصد از صادرات زنجان به شمش روی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 78 درصد از صادرات زنجان به شمش روی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید