ادامه کار همه اماکن مجاز و غیرمجاز توزیع گاز LPG برای خودروها، متوقف گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار، گفت: باید ظرف 3 روز و با استفاده از همه ظرفیت های قانونی، از ادامه کار همه اماکن مجاز و غیرمجاز توزیع گاز مایع LPG برای خودروها، جلوگیری گردد.

ادامه کار همه اماکن مجاز و غیرمجاز توزیع گاز LPG برای خودروها، متوقف گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حسین فیروزی امروز(18آذر) در بیست وچهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول های گاز LPG به عنوان سوخت خودروها، اظهار کرد: باید با یاری رسانه ها، هشدارهای لازم در این خصوص به مردم داده گردد تا برای سود مادی حداقلی باعث گرفتاری خود و جامعه نشوند.

وی همچنین بر لزوم جلوگیری از ورود هرگونه کالای غیر استاندارد یا تاریخ مصرف نزدیک به انبار کالاهای اساسی استان تاکید نمود و اضافه کرد: مسئولیت دپوی هر نوع کالای غیر استاندار در انبارهای استان، با تامین کننده آن است.

معاون مالی استاندار، از مدیران مرتبط خواست ظرف 2 هفته اطلاعات دقیق و به روز همه کالاهای اساسی موجود در انبارهای استان را به صورت محرمانه در اختیار مدیرکل صمت استان قرار دهند تا در زمان احتیاج مورد استفاده قرار گیرد.

فیروزی اعلام کرد: دستگاه مرتبط علاوه بر ادامه نظارت های جدی بر بازار و ارسال اطلاعات دقیق و به روز از شرایط بازار به دفتر استاندار و وزیر صمت؛ تحلیل مالی متناسب با بازار استان نیز انجام گردد.

وی اعلام نمود: در بخش هایی که نظارت و کنترل قیمت ها در تصمیم گیری استان نیست باید از ستاد تنظیم بازار کشور یاری بگیریم. (از جمله افزایش کرایه حمل بار خودروهای گازوییلی)

فیروزی در مورد پیشنهاد عرضه گوشت با واسطه کمتر نیز خواهان آنالیز این موضوع در کارگروه مرتبط شد و پیشنهاد داد، در این خصوص از صنف فعال یاری گرفته گردد و اضافه کرد: حقوق مصرف کننده ایجاب می نماید در صورت عدم همکاری صنف، از جایگزین استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1509

به "ادامه کار همه اماکن مجاز و غیرمجاز توزیع گاز LPG برای خودروها، متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه کار همه اماکن مجاز و غیرمجاز توزیع گاز LPG برای خودروها، متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید