ادعای دی مارتزیو؛ رئیس و هیئت مدیره استقلال در آستانه استعفا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگار ایتالیایی که ارتباط نزدیکی با آندره آ استراماچونی دارد، در گزارشی به جدایی وی از تیم فوتبال استقلال و حواشی پس از آن واکنش نشان داده است.

ادعای دی مارتزیو؛ رئیس و هیئت مدیره استقلال در آستانه استعفا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال روز گذشته با انتشار بیانیه ای رسما گفت که قراردادش را با استقلال فسخ کرده است و دیگر سرمربی آبی پوشان نیست. تلاش های مدیران باشگاه استقلال هم تا صبح امروز برای منصرف کردن استراماچونی ثمری نداشته است.

پس از خبر رسمی فسخ قرارداد استراماچونی، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار نزدیک به این مربی ایتالیایی هم گزارشی را در این ارتباط منتشر کرد. دی مارتزیو که در ماه های گذشته هم خبرهای اختصاصی از شرایط استراماچونی منتشر کرده بود، درباره تصمیم این مربی نوشت: استراماچونی به ماجراجویی در ایران خاتمه داد و قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: ماجرای استراماچونی در ایران رسما به خاتمه رسید. بعد از ماه های پر تلاطمی که با تنش های زیادی با باشگاه وجود داشت، استراماچونی به خاطر نقض جدی قراردادش از سوی استقلال (در میان این موارد بی نظمی در پرداخت هم وجود دارد) آن را فسخ کرد. این تصمیم با عصبانیت هواداران استقلال روبرو شد تا حدی که رئیس و هیئت مدیره استقلال هم در آستانه استعفا قرار دارند.

در ادامه این گزارش به موفقیت های استراماچونی در استقلال و پیروزی های این تیم و صدرنشینی در لیگ برتر اشاره شده و آمده است: استراماچونی جایزه بهترین مربی آسیا در ماه نوامبر را کسب کرد و با استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. علاوه بر این حسرت بزرگی از عدم حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ماه ژانویه وجود داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1467

به "ادعای دی مارتزیو؛ رئیس و هیئت مدیره استقلال در آستانه استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای دی مارتزیو؛ رئیس و هیئت مدیره استقلال در آستانه استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید