از داخل کشور درخواست حذف استقلال و پرسپولیس داده شد! ، فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فروردین به قصور دولت قبل اشاره کرد و گفت: دولت قبل باید واگذاری باشگاه ها را انجام می داد و قطعاً باید پاسخگو باشد. اینکه دیده می شود لایحه ای را از کمیسیون فرهنگی آورده شده با فشار های ما صورت پذیرفته است، زیرا ما نیز باید پاسخگوی مردم باشیم.

از داخل کشور درخواست حذف استقلال و پرسپولیس داده شد! ، فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران گفت: پیرامون بحث مدیریت باشگاه وقتی ما از خود سرمایه های باشگاه ها استفاده نکنیم که همان پیشکسوتان هستند که دلسوز این باشگاه ها هستند قطعاً کسانی که در باشگاه حضور پیدا می کنند در پی بهره برداری شخصی خود می آیند.

وی افزود: ما باید این باشگاه ها را واگذار کنیم به انسان های دلسوز. این مسائل روی هم انباشته شده و در دقیقه 90 در پی رفع اشکال هستیم و بعد از اینکه رفع اشکال هم میکنیم دوباره از بین خودمان افرادی به گزارش خودمان ارسال کننده به نهاد های نظارتی AFC یا فیفا که بگوییم ما یه همچین خلافی را انجام دادیم شما این خلاف ها را بررسی کنید و ما را از مسابقات حذف کنید.

وی یا مقصر خواندن فدراسیون فوتبال گفت: مدیران باشگاه نیز مقصر هستند که در زمان مشخص اقدامی برای رفع اشکال نکردند و ما هم مقصر هستیم چرا که قانون نظامندی را برای باشگاه داری مصوب نکردیم.

فروردین به قصور دولت قبل اشاره کرد و گفت: دولت قبل باید واگذاری باشگاه ها را انجام می داد و قطعاً باید پاسخگو باشد. اینکه دیده می گردد لایحه ای را از کمیسیون فرهنگی آورده شده با فشار های ما صورت پذیرفته است، زیرا ما نیز باید پاسخگوی مردم باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: دولت قبل لایحه ضعیف و ناکارآمدی را به مجلس ارائه کرد که عملاً مسئله ای را حل نمی کرد. دولت فعلی لایحه بهتری را ارائه داد که اعلام وصول شده است و در دستور کار کمیسیون است و امید است که با تصویب آن مسائل به صورت اساسی حل گردد.

وی با اشاره به قصور مسئولان مربوطه افزود: این مسئولان باید پاسخگو و محکوم شوند و این باز هم کفایت نخواهد کرد. ما قبلاً هم گفته بودیم که اینکه مسائلی برای تیم های ما صورت می پذیرد به عنوان مثال میزبانی از ایران گرفته می گردد به ضعف در دیپلماسی ورزشی باز می گردد. با مدیران تنگ نظر نمی توانیم مسائل را حل کنیم و این باعث معکول شدن مسائل به دقیقه 90 خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 18929

به "از داخل کشور درخواست حذف استقلال و پرسپولیس داده شد! ، فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از داخل کشور درخواست حذف استقلال و پرسپولیس داده شد! ، فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید