از شر گروه های ناشناس خلاص شوید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، قابلیت جدیدی به اپلیکیشن پیغام رسان واتساپ اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد جلوی اضافه شدن ناخواسته آنها به گروه های ناشناس را بگیرند.

از شر گروه های ناشناس خلاص شوید

به گزارش خبرنگاران، واتس اپ با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود از افزوده شدن یک قابلیت کاربردی جدید به این اپلیکیشن پیغام رسان اطلاع داد که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود از اضافه شدن ناخواسته آنها به چت های گروهی جلوگیری نمایند.

تا پیش از این این به روز رسانی جدید هر فردی با در اختیار داشتن شماره افراد می توانست کاربر مورد نظر را به چت های گروهی اضافه کند که این مسئله برای بسیاری از کاربران ناخوشایند و آزار دهنده بود. اما حالا به نظر می رسد که واتس اپ به منظور رفع کردن این مشکل قدیمی با انتشار یک آپدیت و قابلیت جدید قصد دارد جلوی افزوده شدن ناخواسته کاربران به گروه های ناشناس را بگیرد.

بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت تنظیمات واتس اپ و طی مراحل حساب کاربری (account)، حریم خصوصی (privacy) و گروه ها (groups) تنظیمات جدیدی را در این خصوص ایجاد و دنبال نمایند. آنها در این قسمت در صفحه مربوط به گروه ها (groups) می توانند گزینه های همه، مخاطبین و بعضی از مخاطبین را مشاهده و انتخاب نمایند.

در اینجا با انتخاب گزینه بعضی از مخاطبین کاربران می توانند تنها افرادی را که به نظر آنها صلاحیت اضافه کردن آنها به چند گروه را دارند، انتخاب نموده و از مشکل همیشگی اضافه شدن به گروه های ناشناس خلاص شوند.

بر اساس گزارش وبسایت Android authority، به گفته واتس اپ این آپدیت و قابلیت جدید از امروز منتشر شده و و تا چند روزه آینده نیز همه کاربران در سراسر دنیا قادر خواهند بود این آپدیت و قابلیت جدید را دریافت و استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 390

به "از شر گروه های ناشناس خلاص شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شر گروه های ناشناس خلاص شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید