استفاده از دیوار سرمه ای و ترفندهای زیبایی در خانه های مدرن امروزی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دیوار سرمه ای را می توان یکی از بهترین و جذاب ترین انتخاب ها برای تزیین و رنگ آمیزی بهتر دیوارهای خانه دانست. این رنگ در کنار تیره بودن اما دارای انرژی مثبت خاصی ست و می تواند فضای درونی خانه را بسیار باکلاس و شیک نشان دهد. کمتر خانه ای را می توان با دیوارهایی به رنگ سرمه ای پیدا کرد که زیبا نباشد. این رنگ نه تنها دیوارها را بسیار زیبا و زنده نشان می دهد و به شدت جلب توجه کننده است بلکه سبب زیبایی لوازم منزل نیز خواهد شد.

استفاده از دیوار سرمه ای و ترفندهای زیبایی در خانه های مدرن امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کافی ست یک مبل روشن یا یک تابلوی زیبا و یا یک میز در رنگ های طیف روشن کنار چنین دیواری قرار دهید، نه تنها جذابیت و زیبایی این وسایل بسیار بیشتر می شوند بلکه زیبایی دیوار و لوازم در کنار هم سبب افزایش جذابیت دکوراسیون مدرن خانه می گردد. اگر شما هم یکی از علاقمندان استفاده از رنگ سرمه ای برای دیوارهای خانه هستید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما در سایت اتاق باشید تا بهترین راهکارهای استفاده از این رنگ بر روی دیوارها را در جهت زیباتر شدن دکوراسیون خانه بازگو کنیم. لطفاً همراهمان باشید.

دیوار سرمه ای تیره اطراف شومینه

شومینه ها از قدیم الایام تا به امروز به سبکی زیبا و هنری ساخته می شوند و طرح های بسیار مختلفی دارند. همچنین به دلیل گرمای لذتبخش شومینه، طراحی داخلی خانه به شکلی خواهد بود که اطراف آن را با یک یا چند مبل تکنفره، جایگاه راحتی و یا فرش هایی راحت و زیبا دکوراسیون می نمایند تا هم بتوان از گرمای شومینه لذت برد و هم لحظات شیرینی را به تنهایی یا در کنار سایرین خلق کرد. رنگ دیوار در اطراف چنین شومینه هایی برای زیباتر شدن دکوراسیون شومینه و همچنین طراحی خانه بسیار مهم است.

خرید 40 مدل پاستل گچی جدید + لیست قیمت های عالی

با توجه به زیبایی رنگ سرمه ای می توان از این رنگ در چنین شرایطی استفاده کرد خصوصاً اینکه سنگ های برشکاری و حکاکی شده اطراف شومینه نیز به رنگ سفید باشند. این سفیدی و آن رنگ تیره سرمه ای تاثیر متقابلی خواهند داشت و به این شکل، زیبایی هر دو چندین برابر می گردد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مبلمان رنگ روشن در کنار دیوار سرمه ای

مبل ها امروزه تبدیل به یکی از اصلی ترین و دائمی ترین لوازم خانه شده اند و نمی توان خانه ای را بدون آنها تصور کرد. این مبل ها اگر از رنگ های طیف روشن انتخاب شوند به تنهایی زیبایی فراوانی دارند و می توان از وجود آنها نهایت لذت را برد اما اگر دیواری به رنگ سرمه ای در خانه داشتیم استفاده از مبل ها چگونه باید باشد؟

بهتر است مبل ها را نزدیک دیوار سرمه ای خانه قرار داده و از شلوغکاری بیش از حد اطراف مبلمان خودداری گردد. همچنین اگر تمایل دارید تاثیر انرژی دیوار سرمه ای خانه بیشتر گردد سعی کنید دیوارها را با تابلوهای و قاب عکس های فراوان نپوشانید. اجازه دهید رنگ زیبای سرمه ای به خوبی دیده گردد تا توان تاثیر حداکثری بر بیننده را داشته باشد.

لیست قیمت 40 مدل بین بگ شیک و راحت + لینک خرید

دیوار سرمه ای همراه با پنجره هایی سراسری و عظیم

همانطور که می دانیم نور اولین عامل برای دیدن و البته زیباتر دیدن اجسام است و اگر این نور، طبیعی باشد زیبایی اجسام و اشیاء چندین برابر خواهد شد. زمانی که قصد ساخت خانه و یا حتی رنگ آمیزی دیوار خانه را دارید اگر خانه دارای پنجره هایی عظیم و سراسری ست بهترین انتخاب در چنین شرایطی می تواند رنگ سرمه ای برای رنگ آمیزی دیوارها باشد.

پنجره های عظیم در تمام ساعات روز با راهنمایی نور فراوان به داخل سبب بیرون زدن تمام زیبایی و حداکثر انرژی رنگ سرمه ای دیوار می شوند و زیبایی دکوراسیون دیوار سرمه ای خانه را بسیار بیشتر می نمایند. همچنین در چنین شرایطی بهتر است قاب پنجره ها به رنگ سفید باشند تا دکوراسیون داخلی خانه به یاری پنجره سفید هم تکمیل شده باشد. در چنین شرایطی می توانید از یک یا چند گلدان زیبا و تک میز هم بهره ببرید تا هم در چیدمان خانه سرمه ای بسیار حرفه ای عمل نموده باشید و هم دکوراسیون دیوار سرمه ای را کاملتر نموده باشید.

تصاویر بیشتر

لیست قیمت 39 مدل محافظ یخچال و تلویزیون باکیفیت در بازار + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10307

به "استفاده از دیوار سرمه ای و ترفندهای زیبایی در خانه های مدرن امروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "استفاده از دیوار سرمه ای و ترفندهای زیبایی در خانه های مدرن امروزی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از دیوار سرمه ای و ترفندهای زیبایی در خانه های مدرن امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید