استفاده از قابلیت های فضای مجازی در دستور کار موزه نقاشی پشت شیشه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهدی کارخانی مدیر موزه نقاشی پشت شیشه، اظهار کرد: بعد از بازگشایی تدریجی مراکز فرهنگی و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و بنا به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و با دستور وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به بازگشایی موزه ها از تاریخ چهارم خرداد همزمان با عید سعید فطر، موزه ها کارشان را دوباره آغاز کردند.

استفاده از قابلیت های فضای مجازی در دستور کار موزه نقاشی پشت شیشه

مدیر موزه نقاشی پشت شیشه در ادمه گفت: کرونا و شرایط قرنطینه با وجود تمامی مشکلاتی که به همراه داشت، باعث بروز فرصت ها و پتانسیل های فراوانی در خصوص موزه ها شد که یکی از آن ها توجه به امکانات و قابلیت های فضای مجازی در معرفی آثار تاریخی بود.

او بیان نمود: موزه نقاشی پشت شیشه نیز در این ایام همراه با اهداف عالیه وزارت متبوع و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی و حتی آموزش رشته نقاشی پشت شیشه به صورت مجازی کرد.

کارخانی افزود: به نظر می رسد از زمانی که موزه ها بازگشایی شدند و با توجه به تأکید مقامات بهداشتی بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان استقبال و بازدید توسط علاقه مندان به موزه ها با وسواس و نگرانی همراه است، اما با توجه به تنظیم پروتکل های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی در موزه ها و به شرط رعایت همگی افراد در بازدید از موزه ها، می توان عنوان گفت نسبت به سایر مراکز عمومی مردم می توانند وسواس و نگرانی کمتری داشته باشند.

مدیر موزه نقاشی پشت شیشه اعلام کرد: موزه نقاشی پشت شیشه نیز با تهیه و تنظیم دستور العمل بهداشتی ویژه با توجه به شرایط خود آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنر های سنتی و مخصوصاً هنر نقاشی پشت شیشه است. ما همچنان بر استفاده از قابلیت های فضای مجازی تأکید داریم.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5040

به "استفاده از قابلیت های فضای مجازی در دستور کار موزه نقاشی پشت شیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از قابلیت های فضای مجازی در دستور کار موزه نقاشی پشت شیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید