اسپانیا هم به جام جهانی فوتسال صعود کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 22 شهریور تا 13 مهر 1399 به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می شود.

اسپانیا هم به جام جهانی فوتسال صعود کرد

ادامه رقابت های انتخابی در اروپا و صعود اسپانیا

مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا و انتخابی جام جهانی فوتسال در کشورهای مختلف این قاره ادامه دارد. شب گذشته و در گروه دوم، تیم اسپانیا پیروز شد با نتیجه 5 بر یک تیم صربستان را شکست بدهد و با صدرنشینی در این گروه، مستقیم راهی جام جهانی شود. پیش از این پرتغال با صدرنشینی در گروه اول و روسیه با صدرنشینی در گروه سوم، سهمیه جام جهانی را به دست آورده بودند.

کدام کشورها تا به امروز به جام جهانی رسیده اند؟

در قاره اروپا علاوه بر لیتوانی که میزبان جام جهانی است، پرتغال، اسپانیا و روسیه سهمیه جام جهانی را کسب کرده اند. سهمیه چهارم و مستقیم این قاره، امشب و از گروه چهارم بین یکی از سه تیم قزاقستان، چک، و رومانی به دست می آید. دو تیم برتر پلی آف هم که مسابقاتشان در ماه آوریل برگزار می شود، سهمیه جام جهانی می گیرند. از اقیانوسیه جزایر سلیمان جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است.

سهمیه قاره های مختلف برای جام جهانی

بر اساس سهمیه بندی صورت گرفته، قاره آسیا 5، آفریقا 3، کونکاکاف 4، آمریکای لاتین 4، اقیانوسیه یک و اروپا 6 سهمیه (به علاوه لیتوانی میزبان این مسابقات) برای حضور در جام جهانی سهمیه دارند. در واقع جام جهانی با حضور 24 تیم و 6 گروه 4 تیمی برگزار می شود.

ابهام در زمان برگزاری انتخابی قاره آسیا

مسابقات قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفندماه امسال به میزبانی ترکمنستان برگزار شود اما با شدت دریافت شیوع بیماری کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به تعلیق این مسابقات و موکول کردن آن به زمان دیگری کرده است. هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تعیین نیست اما به نظر می رسد فروردین 1399 این مسابقات برگزار شود. تیم ملی فوتسال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم آسیا در این دوره از مسابقات با عربستان، تایلند و کره جنوبی همگروه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2701

به "اسپانیا هم به جام جهانی فوتسال صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا هم به جام جهانی فوتسال صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید