اظهارات مداخله جویانه پمپئو ، 20 هزار پیغام و تصویر به وسیله تلگرام در اعتراضات ایران دریافت نموده ایم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از اغتشاش در ایران حمایت کرد و مدعی شد در زمان قطع اینترنت از داخل ایران برای آنها فیلم و عکس ارسال می شده است.

اظهارات مداخله جویانه پمپئو ، 20 هزار پیغام و تصویر به وسیله تلگرام در اعتراضات ایران دریافت نموده ایم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مایک پمپئو در نشست خبری فوق العاده که در محل وزارت خارجه آمریکا برگزار گردید، درباره اینکه در زمان قطع اینترنت چه اقدامی انجام داده اید، این مطلب را بیان کرد.

وی اضافه کرد: اکنون دسترسی به اینترنت به مقدار زیادی بازگشته است اما در همان زمان نیز از داخل ایران برای ما عکس و فیلم ارسال می شد به گونه ای که تا کنون نزدیک به 20 هزار عکس، فیلم، پیغام و یادداشت به وسیله تلگرام به دست ما رسیده است.

وزیر خارجه آمریکا که مدافع جدی سیاست تروریسم مالی علیه مردم ایران است، ادامه داد: با قطع اینترنت فعالیت حداقلی اقتصاد در ایران هم قطع شد و به اقتصاد ایران به شدت ضربه زد.

پمپئو درباره گزارشی مربوط به خبرنگاران ایرانی که با رسانه های خارجی کار می نمایند، هم گفت: ما این گزارش را دیده ایم، این رفتار مغایر با اصول بنیادین آمریکا و قوانین بین المللی است. سیاست رئیس جمهوری ترامپ در خاورمیانه و فعالیت های ایران هم مقابله با همین رفتارها است.

این اظهارات وزیر خارجه ترامپ در حالی انجام می گردد که دولت آنها، سیاست خروج از قوانین و پیمان های بین المللی را با جدیت دنبال نموده و باعث شده است آمریکا از بسیاری پیمان های بین المللی خارج گردد.

یکجانبه گرایی و مخالفت با قوانین بین المللی از سوی دولت آمریکا نیز بارها در سازمان ملل متحد محکوم شده است که مخالفت حداکثری با تصمیم آمریکا درباره سرزمین های اشغالی، خروج از برجام و همچنین تروریسم مالی، نمونه های آن است.

پمپئو در اظهاراتی آشکارا در امور داخلی ایران دخالت کرد که مغایر تمام اصول بین المللی و منشور ملل متحد است و ادامه داد: ما خواستار تغییر از درون حکومت ایران هستیم و می خواهیم رفتار حکومت عوض گردد.

وی اعتراف کرد در تمام مدتی که رئیس جمهوری ترامپ روی کار آمده است، این برنامه را دنبال نموده ایم و این گزارش (گزارشگران بدون مرز) نشان می دهد که هنوز کار ما تمام نشده است. من و رئیس جمهوری ترامپ، اوضاع ایران را دنبال می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: این عکس و فیلم ها می تواند به ما یاری کند تا مسئولان ایرانی را شناسایی کنیم و همچون وزیر ارتباطات ایران که هفته پیش تحریم شد، به آن واکنش نشان دهیم.

وزیر خارجه ترامپ در پاسخ به سوالی درباره سامانه پدافند موشکی اس 400 ترکیه هم گفت: خرید اس 400 ترکیه از روسیه نگران نماینده است، همچنان در حال مذاکره با ترک ها هستیم و این را برای ترکیه روشن کردیم که از عملیاتی کردن سامانه های اس 400 خودداری کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 724

به "اظهارات مداخله جویانه پمپئو ، 20 هزار پیغام و تصویر به وسیله تلگرام در اعتراضات ایران دریافت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مداخله جویانه پمپئو ، 20 هزار پیغام و تصویر به وسیله تلگرام در اعتراضات ایران دریافت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید