امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام امروز با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه های امور خارجه ایران و گروه 1+4 در وین برگزار می گردد.

امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می گردد

طبق اعلام وزارت امور خارجه، دور چهارم این نشست روز آدینه در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خانه های امور خارجه ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و به ریاست انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، در گرند هتل وین پایتخت اتریش برگزار می گردد.

شرکت نمایندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف ها بحث و گفت وگو می نمایند.

سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه که عصر پنج شنبه برای شرکت در دور چهارم مذاکرات برجام، وارد وین پایتخت اتریش شد و در ملاقات با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اولویت اول در مذاکرات را تامین منافع ملت ایران خاطرنشان کرد.

وی اظهار کرد: کار سختی را در پیش داریم و امیدواریم که بتوانیم در زمان کوتاه تری به پایان برسانیم. ولی بحث زمان برای ما اولویت ثانویه دارد و اولویت اول دقت است بر روی تامین منافع ملت ایران و تامین مواضع قطعی جمهوری اسلامی ایران است که بارها بیان شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11897

به "امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ دور جدید مذاکرات وین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید