انجام تمرینات نظامی روسیه در دریای سیاه با 20 کشتی جنگی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، در پی افزایش تنش های بی سابقه میان روسیه و غرب در دریای سیاه، وزارت دفاع روسیه از برگزاری تمرین نظامی در این دریا با حضور 20 کشتی جنگی متعلق به نیروی دریایی این کشور اطلاع داد.

انجام تمرینات نظامی روسیه در دریای سیاه با 20 کشتی جنگی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، در تمرین نظامی مذکور، همچنین جنگنده های سوخویی 25 متعلق به ناوگان هوایی جنوبی ارتش روسیه نیز شرکت داشته اند.

در بیانیه صادر شده از سوی وزارت روسیه در همین خصوص آمده است: یک گروه متشکل از ناوچه های نیروی دریایی آدمیرال ماکاروف و آدمیرال اسِن، موشک اندازهای گرایوورن و ویشنی و همچنین زیر دریایی های جنگی کوچک به همراه کشتی های مختص حملات دوگانه نسبت به برگزاری تمرینات نظامی در پاسخ به حملات نظامی دشمن فرضی پرداختند.

لازم به کر است این اقدام نظامی روسیه ظاهراً در پاسخ به تهدیدات روز افزون آمریکا و اعضای اتحادیه اروپا علیه مسکو بر سر مساله اوکراین انجام می گردد.

گفتنی است روز گذشته نیز یک منبع مطلع دیپلماتیک در تبادل نظر با اسپوتنیک بیان کرد: ما پیامی از سوی دولت انگلیس در مورد قصد لندن برای عبور دادن یک کشتی جنگی به سمت دریای سیاه به وسیله تنگه بسفر دریافت نموده ایم.

گفتنی است هفته گذشته نیز یک رسانه انگلیسی از قصد لندن برای اعزام یک کشتی جنگی و یک زیر دریایی این کشور به آب های دریای سیاه در اوایل ماه مه خبر داده بود. به گفته این رسانه انگلیسی، این اقدام لندن در راستای افزایش تنش ها میان اوکراین و روسیه صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11488

به "انجام تمرینات نظامی روسیه در دریای سیاه با 20 کشتی جنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تمرینات نظامی روسیه در دریای سیاه با 20 کشتی جنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید