اکبرپور: انگیزه برگ برنده استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، علیرضا اکبرپور در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد تکرار بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی گفت: در وهله اول برای فوتبال خوشحالم که باید بار دیگر شاهد یک بازی زیبا و با بار فنی بسیار بالا باشد. با تکرار این بازی در جام حذفی، فوتبال ایران و طرفداران فوتبال بُرد کردند.

اکبرپور: انگیزه برگ برنده استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و قواعد آن با لیگ فرق دارد. بازی نقش دنیا تمام شد و شاگردان استراماچونی و طرفداران باید فراموش نمایند در آن بازی اشتباهات داوری ترمزشان را کشید.

وی اضافه کرد: این که پنالتی استقلال را نگرفتند و گل آفساید سپاهان را قبول کردند تا این بازی مساوی گردد، تمام شد و نباید فکر کنیم ضمانتی برای پیروزی در تهران است. قرار نیست در این بازی یک داور بیاید اشتباه داور بازی قبلی را جبران کند یا سپاهان دستها را بالا ببرد و تسلیم گردد.

مربی تیم جوانان آبی پوشان تاکید نمود: البته ما هم انتظار نداریم که داوری بیاید و بخواهد اشتباه زاهدی فر در اصفهان را در تهران جبران کند. اما امیدوارم در این بازی هم شاهد یکسری اشتباهات دیگری داوری نباشیم. چون این بازی در جام حذفی است و هرگونه ضایع شدن حقی بلافاصله شانس کسب جام را از یک تیم سلب می نماید.

اکبرپور توضیح داد: تنها ویژگی این بازی این است که شاید اتفاقات بازی قبلی انگیزه های مضاعفی برای بازیکنان استقلال ایجاد کند که این انگیزه ها تبدیل به انرژی مثبتی شده و این انرژی در زمین عرصه را بر سپاهان تنگ کند. البته حتما این اتفاق روی سکوها هم خواهد افتاد و طرفداران استقلال با انگیزه های بیشتری سکوها را پر می نمایند.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ملاقات هفته سیزدهم این تیم مقابل شهر خودرو گفت: گل محمدی از این شهرخودرو یک تیم قابل احترام ساخته است. آنها دو فصل است که در کورس بالای جدول هستند و این نشان می دهد نتایج شان اتفاقی نیست. برای همین استقلال روز پنجشنبه کار ساده ای برابر این تیم ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1196

به "اکبرپور: انگیزه برگ برنده استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: انگیزه برگ برنده استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید