شرایط مناسب برای پرسپولیس در فشرده ترین تقویم بازی ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که برنامه ریزی سازمان لیگ باعث انتقاد گسترده تیم ها شده است.

شرایط مناسب برای پرسپولیس در فشرده ترین تقویم بازی ها

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بیانیه هایی علیه این تیم صادر شود.

برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال به گونه ای است که بیشتر تیم ها بطور میانگین هر پنج روز یکبار باید رقابت کنند. البته در بین آنها باشگاه های نظیر سپاهان اصفهان نیز حضور دارند که برای برگزاری سه بازی آینده خود فرصت کافی دارند.

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در حالی با وجود نقدها از این تیم باید با حریفان سرسخت و سنتی خود نظیر استقلال تهران و سپاهان اصفهان بازی کند که میزبان است. شاگردان یحیی گل محمدی چهار دیدار آینده خود مقابل تیم های ذوب آهن، استقلال، سپاهان و مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

چمن قابل اطمینان آزادی برای تیمی که بیشتر تاکتیک های تهاجمی خود را روی زمین برگزار می کند می تواند پرسپولیس را به امن ترین نقطه خود برساند. قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر نشان داده است در بازی های خانگی خود به سختی امتیاز می دهد. این تیم در دو بازی فصل جاری خود در ورزشگاه آزادی، 6 امتیاز ممکن را کسب کرده است.

سرخپوشان پایتخت با پیروزی در دیدارهای خانگی خود بار دیگر می تواند خود را به صدر جدول رده بندی برسند. بازی هایی که تاثیر زیادی در جهت قهرمانی هر یک از تیم های مدعی خواهد داشت.

برنامه بازی های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به شرح زیر است:

* پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان؛ 11 دی ماه

* پرسپولیس - سپاهان اصفهان؛ 16 دی ماه

* پرسپولیس - استقلال تهران؛ 22 دی ماه

* پرسپولیس - مس رفسنجان؛ تاریخ برگزاری تعیین نشده است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9327

به "شرایط مناسب برای پرسپولیس در فشرده ترین تقویم بازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مناسب برای پرسپولیس در فشرده ترین تقویم بازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید