اکران آنلاین لااقل به درد بخشی از سینما می خورد، فیلمسازان منتظر اقبال احتمالی مخاطب به خروج هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کارگردان سینما گفت: اگر مخاطب از اکران خروج به شکل آنلاین استقبال کند، بقیه هم فیلمشان را عرضه خواهند کرد. این نوع اکران لااقل می تواند مرهمی برای فیلم هایی باشد که در اکران عمومی توفیقی نخواهند داشت.

اکران آنلاین لااقل به درد بخشی از سینما می خورد، فیلمسازان منتظر اقبال احتمالی مخاطب به خروج هستند

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سینمای آنلاین طرح جدیدی است که از فردا با اکران فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا کلید می خورد. طرحی که باید دید استقبال دیگر فیلمسازان از آن چگونه خواهد بود.

مهدی صباغ زاده، کارگردان و تهیه نماینده سینمای ایران در همین باره به خبرگزاری خبرنگاران گفت: فعلا همه نسبت به این طرح سینمایی محتاط هستند و کسی نمی داند چه اتفاقی برای فیلم ها و استقبال احتمالی از فیلمی چون نخروج خواهد افتاد.

هیچ کس نمی خواهد بی جهت سرمایه اش را به باد بدهد

تهیه نماینده ایتالیا ایتالیا اضافه کرد: سینمای آنلاین بالذات طرح بدی نیست و به عنوان یک فیلمساز امیدوارم پیروز باشد. اگر مخاطب از فیلم خروج در این طرح استقبال کند، بقیه هم فیلمشان را عرضه خواهند کرد. به هرحال هیچ کس نمی خواهد بی جهت سرمایه اش را به باد بدهد.

این کارگردان گفت: حداقل مزیت اکران آنلاین این است که راه را برای فیلم هایی که می دانند در اکران عمومی نخواهند فروخت، باز می نماید. فیلمی که می داند روی پرده سینما بازگشت سرمایه ندارد، چه بسا می تواند این دست مخاطبان سامانه های آنلاین را جذب کند.

سینما کمی صبر کند و دست نگه دارد

صباغ زاده با این حال تأکید کرد: به نظرم کمی باید درباره این طرح محتاط بود. زود است که بخواهیم درباره پیروزیت یا شکست آن حرف بزنیم. سینما هم مثل دیگر بخش های جامعه که بواسطه کرونا تعطیل مانده، فعلا دست نگه دارد و صبر کند.

وی همچنین گفت: مخاطب سینما را نباید دلزده کرد. لااقل کار خوبی نموده اند که این جریان را با فیلم فیلمسازی آغاز می نمایند که در نزد مخاطب شناخته شده است.

این کارگردان با این حال اعتقاد داشت: بالاخره سینما نیز مثل بخش های دیگر جامعه تعطیل شده است. پیشنهاد من به بقیه فیلمسازان و کلیت سینما این است که نسبت به اکران عمومی فیلمشان صبر نمایند.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3847

به "اکران آنلاین لااقل به درد بخشی از سینما می خورد، فیلمسازان منتظر اقبال احتمالی مخاطب به خروج هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آنلاین لااقل به درد بخشی از سینما می خورد، فیلمسازان منتظر اقبال احتمالی مخاطب به خروج هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید