بازنشسته نیستم و همچنان رئیس والیبال هستم، حفظ منابع مالی فدراسیون برای ما اهمیت دارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس فدراسیون والیبال گفت: مدیریت منابع مالی فدراسیون والیبال و کسب نتایج تیم ملی برای ما اهمیت دارد و برای انتخاب سرمربی هنوز در حال بررسی هستیم.

بازنشسته نیستم و همچنان رئیس والیبال هستم، حفظ منابع مالی فدراسیون برای ما اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در خصوص بحث بازنشستگی اش از ریاست فدراسیون والیبال گفت: در وزارت ورزش تعدادی از مدیران و روسای بازنشسته شده اند و به آن ها ابلاغ می شود به من چیزی ابلاغ نشد. هر کس بازنشسته می شود روال قانونی اش را طی می کند و به خود فرد هم اطلاع می دهند. من تا 65 سالگی یعنی 6 سال دیگر می توانم به فعالیت در دستگاه های دولتی ادامه دهم و مسئله ای در خصوص بازنشستگی ندارم. من فکر می کنم در ایام کرونا برخی از بی خبری کلافه شدند و دوست دارند به دنبال این مباحث بروند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما متناسب با انتظاراتی که از تیم ملی داریم و همچنین توقعی که از تیم ملی والیبال داریم مربی را انتخاب می کنیم. این یک واقعیت است که 12 تیم به المپیک راه پیدا کردند و گروه و حریفان ما تعیین است. در حال بررسی هستیم و روز دوشنبه هم دوباره جلسه داریم تا بتوانیم تصمیم درست بگیریم. از طرفی مدیریت منابع مالی فدراسیون و کسب نتایج تیم ملی هم برای ما اهمیت دارد. اگر قرار باشد با مربی ایرانی ادامه بدهیم قطعاً بررسی ها را انجام خواهیم دارد چراکه وزن نیمکت تیم ملی بالاست. معیار ما شاید بخشی از آن منابع مالی باشد اما انتظارات و توقعات تیم ملی را هم باید در نظر بگیریم. ما اگر از گروه خودمان صعود کنیم در مرحله بعد باید با تیم های برتر دنیا بازی کنیم.همه این مسائل را باید در نظر بگیریم و انتخاب درستی داشته باشیم.

وی گفت: در حال حاضر مربیان بزرگ دنیا تیم دارند و به المپیک هم صعود کردند بنابراین با همان تیم به المپیک راه پیدا می کنند. البته خیلی از مربیان برتر دنیا هم دوست دارند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. به هرحال هدایت تیم ملی کار سختی است.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بدهی این فدراسیون و فسخ قرارداد کولاکوویچ اظهار کرد: فدراسیون بدهی جاری دارد و برخی بدهی ها هم هست که باید منابع آن را تأمین کنیم. قرارداد کولاکوویچ هم به طور کامل فسخ شد.

داورزنی در پاسخ به این سؤال که اولویت فدراسیون سرمربی ایرانی است، اظهار کرد: باید طبق اهدافمان سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم. همان طور که گفتم حریفان تیم ملی در المپیک تعیین است و باید ببینیم کدام مربی با چه توانایی می تواند انتظارات را برآورده کند.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4335

به "بازنشسته نیستم و همچنان رئیس والیبال هستم، حفظ منابع مالی فدراسیون برای ما اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشسته نیستم و همچنان رئیس والیبال هستم، حفظ منابع مالی فدراسیون برای ما اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید